تدوین نهایی سند پدافند غیرعامل استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه مشترک شورای پدافند غیرعامل کشور با استان‌های کشور، اظهارداشت: عملکرد مطلوب و هوشیاری و جدیت دستگاه‌های خدماتی و امنیتی استان با وجود پیچیدگی شیوه‌های تهاجم دشمن موجب کسب رتبه در کشور شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با اشاره به تدوین طرح سند پدافند غیرعامل استان زنجان با تکیه بر آن دانش بومی، ادامه داد: تهدید دشمن همیشگی و جدی است و باید هر استانی متناسب با وضعیت خود این سند را تدوین کند.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: برای اجرایی شدن پدافند غیرعامل نیازمند نقشه راه هستیم و  طرح جامع پدافند غیرعامل در این زمینه راهگشاست.
,
 
,
استاندار زنجان با بیان اینکه آمایش سرزمین در این طرح فراموش نشده است، افزود: انسجام، هماهنگی و هوشمندی در پدافند غیرعامل موجب مقابله با دشمنان نظام اسلامی می‌شود.
,
 
,
حقیقی با اشاره به عملکرد مطلوب استان زنجان حوزه کرونا، گفت: اگر در یوم‌العباس کنترل نمی‌کردیم فاجعه برای کشور و استان به بار می‌آمد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: استان زنجان از نظر امکانات و تولید ماسک خودکفا بوده و به هیچ استانی وابسته نیست، افزود: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت مطلوبتر می‌شود.
,
 
,
"مظفری"، مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان نیز در ادامه این جلسه از تدوین نهایی سند پدافند غیرعامل استان زنجان خبرداد و گفت: سند جامع شهری زنجان نیز در حال تدوین بوده و ۶۰ درصد پیشرفت دارد.
,
 
,
وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای اقشار مختلف جامعه، بیان داشت: فقط در یک مجموعه برای ۱۰ هزار نفر آموزش‌های لازم ارائه شد.
,
 
,
این مسئول از برگزاری آموزش‌های سایبری و زیستی و برگزاری مانورهای مختلف در سطح استان خبرداد و گفت: اولین باری است که استان زنجان به عنوان استان برتر پدافند غیرعامل معرفی می‌شود.
,
 
,
شاه وردیان،جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور، نیز در ادامه این جلسه،  با تبریک سالروز حکومت جهانی حضرت بقیه‌الله اعظم (عج), اظهارداشت: راهبردهای مشخص شده باید در حوزه پدافند غیرعامل مورد توجه باشد.
,
 
,
وی افزود: خرد جمعی در استان زنجان حاکم است که این امر ناشی از مدیریت خوب استانی بوده و موجب شد زنجان جزو استان‌های برتر معرفی شود.
,
 
,
در پایان این جلسه از استاندار زنجان به عنوان استاندار برتر پدافند غیرعامل از سوی معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور تقدیر شد.
,
 
,
استانداران آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، یزد و زنجان به عنوان استانداران برتر کشور در حوزه پدافند غیرعامل کشور معرفی شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان از تدوین نهایی سند پدافند غیرعامل استان زنجان خبر داد و گفت: برابر نقشه راه استان در این زمینه اقدام می‌شود.