پلمپ 17 واحد صنفی متخلف بهداشتی در سبزوار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فاطمه نوده معاون دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در گفت و گو با صبح توس؛ با اشاره به شرایط جدید تعیین شده و لزوم رعایت شرایط پروتکل های بهداشتی در سبزوار اظهار داشت: براساس پروتکل های بهداشتی وضع شده در سبزوار و پس از بازدید های میدانی 17 واحد صنفی متخلف در سبزوار به علت عدم رعایت شیوه نامه های مصوب پلمپ شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه بر اساس شیوه نامه های جدید ابلاغی برخی از واحد ها بایستی تعطیل باشند تاکید کرد: متاسفانه این واحد ها با بی توجهی به شرایط شیوع ویروس به کارخود ادامه داده و سبب بدتر شدن اوضاع اجتماعی شده اند.

,

نوده در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر بخش بستری کرونا در بیمارستان واسعی سبزوار تکمیل شده است تصریح کرد: با بستری بیش از 205 بیمار کرونایی متاسفانه شرایط حادی را برای بستری بیمار جدید تجربه میکنیم.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه 8 نفر دیگر از مبتلایان به این بیماری جان خود را ز دست داده اند تصریح کرد: با آمار امروز متاسفانه شمار جان باختگان با این بیماری به 242 نفر رسیده است.

,

وی همچنین با اشاره به سرعت گرفتن روند ابتلابه این بیماری در منطقه غرب خراسان افزود: تا کنون 3521 بیمار با تست مثبت کرونا ثبت شده اند

,

گفتنی است آمار شهرستان های سبزوار خوشاب داورزن جوین و جغتای به صورت مجموع و تحت عنوان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار منتشر می شود.

,

انتهای پیام/

]
نوده از پلمپ 17 واحد صنفی به علت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سبزوار خبر داد.