3 کشته در حادثه سقوط بالابر در ایستگاه مترو درحال ساخت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید جلال ملکی با اعلام خبر سقوط مرگبار بالابر در ایستگاه در حال ساخت مترو در تقاطع خیابان آزادی و نواب اظهار کرد: ساعت 10:22 صبح امروز یک مورد حادثه  سقوط بالابر در تقاطع خیابان آزادی و نواب به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور آتش‌نشانان در مدت زمان حدواً 150 ثانیه در محل حادثه افزود: محل حادثه ایستگاه مترو در حال ساخت بود و پروژه کارگاهی در آن وجود داشت.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در محل مذکور پیمانکار و کارگران در حال کار بودند که یک دستگاه بالابر متعلق به پیمانکار در حالیکه بنابر اطلاعات اولیه سه نفر در آن حضور داشتند، به پایین سقوط کرده بود.
,
 
,
ملکی عنوان کرد: آتش‌نشانان خود را به محل سقوط دستگاه بالابر رسانده و با تجهیزات موجود، ضمن انجام عملیات برش‌کاری، به سرعت موفق شدند هر سه نفر را از داخل بالابر خارج کنند.
,
 
,
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
,
 
,
سخنگوی آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: پس از تحویل این افراد به عوامل اورژانس مشخص شد هر سه نفر جان خود را از دست داده‌اند.
,
 
,
وی متذکر شد: در نهایت محل حادثه تحویل مسئولان کارگاه و پروژه شد و در ساعت 10:58 عملیات به پایان رسید و آتش‌نشانان به ایستگاه‌های خود بازگشتند.
,
 
,
به گفته ملکی، علت این حادثه در دست بررسی است.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از مرگ سه نفر در پی سقوط بالابر در یکی از ایستگاه‌های در حال ساخت مترو در تقاطع خیابان آزادی و نواب خبر داد.