بازدید فرمانده کل سپاه از مناطق مرزی خداآفرین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛در بازدید میدانی سرلشکر پاسدار حسین سلامی از این مناطق،  وضعیت منطقه مورد مناقشه و محل اصابت راکت‌های کشورهای درگیر به داخل کشورمان و همچنین وضعیت منطقه و مرزهای استان بررسی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده است: هر گونه ناامنی و تهدید در مرزهای ما که موجب آسیب به امنیت و آرامش روانی مردم عزیزمان باشد پذیرفته شدنی نیست.
,
 
,
در بازدید میدانی سردار سلامی از این مناطق، مسئولان و فرمانده مرزبانی منطقه جلفا، وضعیت منطقه مورد مناقشه و محل اصابت راکت‌های کشورهای درگیر به داخل کشورمان و همچنین وضعیت منطقه و مرزهای استان را برای فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تشریح کردند.
,
 
,
شهرستان مرزی ۳۵ هزار نفری خداآفرین در ۲۱۰ کیلومتری شمال شرق کشورمان در امتداد خط جنگ قره باغ  واقع شده است.
,
 
,
از آغاز جنگ قره باغ میان جمهوری های آذربایجان و ارمنستان در ششم مهر ماه جاری تاکنون تعدادی راکت خمپاره طرفین به خاک کشورمان برخورد کرده است.
,
 
,
با تشدید درگیری های نظامی بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره باغ، روستائیان مناطق مرزی آذربایجان شرقی شاهد فرود راکت ها و موشک هایی از طرفین مناقشه به خانه ها و اراضی کشاورزی خود هستند که باعث سلب آرامش آنان شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز دوشنبه از خطوط مرزی خداآفرین در مقابل خط جنگی جمهوری های آذربایجان و ارمنستان بازدید کرد.