توزیع 80 تُن روغن مایع خوراکی طی روزهای آتی در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 30 تُن روغن مایع خوراکی 675 گرمیِ جهان تحویل اتحادیه خواروبارفروشان شده بود که تاکنون 25 تن در بین واحدهای صنفی توزیع شده و 5 تن دیگر نیز فردا (سه‌شنبه 6 آبان) توزیع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این روغن‌ها در بین 160 واحد صنفی توزیع شده است، خاطرنشان کرد: به هرکدام از واحدهای صنفی در سطح شهر، حاشیه شهر و اطراف شهر 15 کارتن توزیع شده که آن‌ها نیز به قیمت 4900 تومان به فروش خواهند رساند.

,

علی‌محمدی با بیان اینکه این روغن‌ها محصول شرکت روغن نباتی جهان است، تاکید کرد: برای توزیع روغن‌های مایع هیچگونه مدرکی از جمله کد ملی از مشتریان دریافت نمی‌شود.

,

رئیس اتحادیه خواروبارفروشان زنجان با بیان اینکه حواله دریافت حدود 80 تُن روغن مایع را هم داریم، گفت: آماده جذب از کارخانه هستیم و این 80 تن نیز طی هفته جاری به صورت یک روز درمیان در بین واحدهای صنفی توزیع خواهد شد.

,

وی اظهار داشت: تحویل، ثبت و فاکتور شدن روغن‌ها مراحلی دارد که به محض طی شدن آن بلافاصله در بین اصناف توزیع می‌شود.

,

علی‌محمدی با بیان اینکه توزیع 80 تُن مذکور نیز تب و تاب بازار را جمع نمی‌کند، خاطرنشان کرد: به دلیل کمبود روغن در منازل و همچنین عدم تولید توسط تولیدکننده‌های خصوصی، حداقل 500 تُن دیگر هم نیاز است تا نیاز مردم تامین شده و بازار از تب و تاب بیفتد.

,

وی با بیان اینکه روغن طی ماه‌های اخیر به صورت قطره‌چکانی توزیع شده است، افزود: به همین دلیل، سازمان صمت استان به کارخانجات فشار می‌آورد که تولیدات خود را به بازار عرضه کنند.

,

رئیس اتحادیه خواروبارفروشان زنجان، کمبود روغن در بازار را تایید کرد و گفت: از صاحبان واحدهای صنفی به دلیل ثبت در سامانه تجارت، کد ملی و آدرس دریافت می‌کنیم اما به هیچ وجه برای فروش روغن از مشتریان، کد ملی دریافت نمی‌شود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اتحادیه خواروبار فروشان زنجان با تکذیب فروش روغن با دریافت کد ملی از سوی واحدهای صنفی گفت: 80 تُن روغن مایع خوراکی طی روزهای آتی در زنجان توزیع می شود.