اهانت به پیامبر ما یک طراحی از پیش تعیین‌شده برای مقابله با اسلام‌گرایی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلطان قلی  در گفتگو با خبرنگار  هزارماسوله با اشاره به اهانت رئیس جمهوری فرانسه به مقدسات مسلمانان اظهار داشت: مکرون با وقاحتی بیش از قبل و با رفتاری نابخردانه و با ژست آزادی بیان و اندیشه به مسلمانان توهین و از اقدامات موهن علیه پیامبر اسلام(ص)در کشورش حمایت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله ب,

فرمانده سپاه ناحیه پاوه افزود: اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر انسانیت، عدالت و رحمت پیامی منفی را برای ملت های مسلمان به دنبال داشت، چرا که، احساسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان را جریحه دار کرد.

,

وی گفت: پیامبر ما در اوج قدرت، مرتبه ای بالا از رحمت و گذشت و عطوفت و مهربانی را برای مردم به نمایش گذاشت اما امروز فاسدانی در اروپا با همان اذهان فاسد خود به اعتقادات ما توهین می کنند.

,

وی با بیان اینکه دشمنان همیشه درصدد ضربه زدن به مسلمانان بوده اند گفت: اهانت به پیامبر ما یک طراحی از پیش تعیین‌شده برای مقابله با اسلام‌گرایی و رواج دین مبین اسلام در قلب اروپا است.

,

وی در پایان ضمن محکوم کردن مجدد این اقدام گفت: در برابر چنین تحرکات اهانت آمیز به مقدسات دین مسلمانان، همواره ایستادگی خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
سلطان قلی, فرمانده سپاه ناحیه پاوه با بیان اینکه دشمنان همیشه درصدد ضربه زدن به مسلمانان بوده اند گفت: اهانت به پیامبر ما یک طراحی از پیش تعیین‌شده برای مقابله با اسلام‌گرایی است.