موافقت مجلس با تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی بهارستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایندگان مجلس در جلسه علنی (سه‌شنبه 6 آبان) مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان موافقت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از 236 نماینده حاضر در مجلس 119 نماینده رأی موافق، 32 نماینده رأی مخالف و 22 نماینده رأی ممتنع به این تحقیق و تفحص دادند. 

,

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در توضیح موافقت کمیسیون اقتصادی با این تقاضا گفت: حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس چندی پیش تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان به شرکت لبنیات بهمن را مطرح کردند و کمیسیون آن را به تصویب رساند.

,

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین در همین راستا افزود: محورهای تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان بررسی نحوه واگذاری است که به اعتقاد نماینده متقاضی این واگذاری باعث تضییع حقوق عمومی و بیت‌المال شده است.

,

 

,

انتهای پیام/ ک

]
نمایندگان مجلس در جلسه علنی (سه‌شنبه) مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان موافقت کردند.