عدم راه‌اندازی دکل ایرانسل صدای مردم دهستان "شیتاب" لنده را درآرود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، توسعه فناوری به‌خصوص توجه به زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنت در روستاها یکی از ضرورت اساسی بعد از خدمات زیرساختی برای ماندگاری در روستاها است تا از مهاجرت ساکنان آنان جلوگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

اپراتورهای مختلف در طول سال‌های گذشته با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی خود در حوزه‌های مختلف به‌دنبال ارتقای سطح کمی و کیفی شبکه‌های تلفن همراه هستند که در برخی موارد گوی سبقت را از همدیگر می‌ربایند و با تبلیغات خود همواره خود را بهترین به مخاطبان القا می‌کنند.

,

روستای شیتاب مرکز بخش موگرمون در شهرستان لنده است کمتر از یک سال از نصب پایه‌ها و تجهیزات دکل ایرانسل در این روستا می‌گذرد ولی هنوز به بهره‌برداری نرسید.

,

این در حالی است که مردم این مرکز بخش بارها به مسئولان حوزه مخابرات در سطح شهرستان و استان مراجعه کردند که هربار وعده‌ای برای راه‌اندازی می‌دهند که دوباره به وادی فراموشی سپرده می‌شود.

,

آسودی از ساکنین روستای شیتاب گفت: سال گذشته مسئولان حوزه مخابرات از راه‌اندازی دکل اپراتور ایرانسل خبرداده بودند که زحمت کشیده و دکل و تجهیزات را نصب کردند ولی متاسفانه هنوز به بهره‌برداری نرسید.

,

وی افزود: قرار بود بعداز آنتن‌دهی و اینترنت روستای مال ملا بحث مشکلات اینترنت دهستان شیتاب را در دستور کار قرار دهند که تاکنون این مشکل رفع نشده است و همین مسئله باعث نگرانی شهروندان باتوجه به بحث تعطیلی مدارس و استفاده از نرم‌افزار شاد این مهم را دوچندان کرده است.

,

گفتنی است دهستان شیتاب شامل چندین روستا ازجمله روستاهای مونه، آبزالو، بونه آبزا، مله شیتاب، سرتنگ شیتاب است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
در روستای "شیتاب" مرکز بخش موگرمون در شهرستان لنده کمتر از یک سال از نصب پایه‌ها و تجهیزات دکل ایرانسل می‌گذرد ولی هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.