۵۰۰ پنل خورشیدی به مددجویان کمیته امداد استان مرکزی واگذار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مشهدی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به اجرای طرح پنل‌های خورشیدی برای خانوارهای تحت پوشش امداد گفت: با هدف اشتغال و درآمدزایی مددجویان کمیته امداد استان مرکزی تفاهم اجرای 500 طرح نیروگاه  خورشیدی با ظرفیت 5 کیلو وات با مشارکت استانداری مرکزی، سازمان برنامه وبودجه و کمیته امداد با اعتبار 27 میلیارد و 500 میلیون تومان منعقدشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

مشهدی با اشاره به اینکه این طرح در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های محیطی مقرر شد به مدت دوسال اجرا می شود تصریح کرد: سال اول 250 طرح و در سال دوم نیز 250 طرح اجرا می شود و سرانه اجرای هر نیروگاه 55 میلیون تومان است.

,

وی افزود: برای اجرای این طرح مبلغ 20 میلیون تومان به صورت کمک بلاعوض دولت و 35 میلیون تومان از محل اعتبار صندوق کار آفرینی امید و توسعه مناطق محروم روستایی وعشایری در قالب تسهیلات  به مددجویان مجری طرح پرداخت می شود.

,

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه این طرح دارای بازدهی مناسبی برای تولید برق است که می‌تواند به عنوان یک فرصت استثنایی برای اشتغال و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت  باشد، اظهار کرد: استفاده از انرژی پاک، جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها و تأمین معیشت مددجویان تحت حمایت از مزایای اجرای این طرح تولید برق خورشیدی است.

,

انتهای پیام/

]
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی گفت: با هدف اشتغال و درآمدزایی مددجویان کمیته امداد استان مرکزی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تفاهم اجرای 500 طرح نیروگاه خورشیدی با ظرفیت 5 کیلو وات با مشارکت استانداری مرکزی، سازمان برنامه وبودجه و کمیته امداد با اعتبار 27 میلیارد و 500 میلیون تومان منعقد شد.