توهین ماکرون به پیامبر(ص) نیاز به واکنش قاطع دولت دارد/ احضار کاردار فرانسه کافی نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌اله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از مسئولین کشور به‌ویژه رئیس‌جمهوری، توقع داریم که حتما در قبال این حادثه، یک عکس‌العمل جدی و مناسبی را از خودشان نشان داده و موضع شفاف خود را اعلام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام به عنوان بزرگترین و برترین پیامبر آسمانی، مورد احترام همه پیروان ادیان الهی بوده و توهین به شخصیت ایشان به هیچ وجه قابل قبول نیست.

,

آیت‌اله دولابی تصریح کرد: حتما باید در برابر توهینی که توسط یک نشریه فرانسوی انجام گرفته، عکس‌العمل مناسبی نشان داده شود.

,

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مع‌الاسف رئیس‌جمهور فرانسه نیز این اقدام غیرانسانی را مورد تایید قرار داده و توهین به پیامبر گرامی اسلام را اقدامی در راستای آزادی بیان، قلمداد کرده است.

,

وی اظهار داشت: در این زمینه، لازم است تمام کسانی که غیرت دینی دارند عکس‌العمل مناسبی در برابر این توهین نشان دهند.

,

آیت‌اله دولابی با تاکید بر اینکه جلوی این اقدامات باید گرفته شود، خاطرنشان کرد: این نوع اقدامات، بازی با اعتقادات میلیاردها مسلمان به شمار می‌رود.

,

وی گفت: کاردار سفارت فرانسه به وزارت امور خارجه کشورمان احضار شد اما این مقدار، کافی نبوده و لازم است عکس‌العمل جدی‌تری در سطح بالاتر از ناحیه شخص رئیس‌جمهوری دیده شود.

,

انتهای پیام/

]
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری ضمن ابراز گلایه از عدم عکس‌العمل مناسب از سوی دولت در پی توهین رئیس‌جمهوری فرانسه به پیامبر(ص) گفت: مسئولین ما باید به عنوان مسئولین یک نظام اسلامی، زودتر از دیگران به این توهین‌ها عکس‌العمل مناسب نشان دهند.