استقرار گروه‌های جهادی برای گل چینی زعفران در منطقه تربت حیدریه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا فهیمی، مدیر دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: اجرای این طرح در راستای تحقق مثلث اقتصادی رزم حسینی استاندار سابق خراسان رضوی و وزیر صمت کنونی انجام گرفته و حجت‌الاسلام سیدامین طباطبایی از معین‌های اقتصادی آستان قدس رضوی متعهد شدند در این ایام همیار زعفرانکاران منطقه تربت حیدریه باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: این اقدام با هدف حمایت از زعفرانکاران و به منظور رعایت کف قیمت به تصویب رسیده در شورای ملی زعفران می‌باشد تا مبادا در اثر عرضه زیاد محصول قیمت پایین نیاید.

,

فهیمی با بیان اینکه که قرار است 2 هزار نفر در ایام فصل برداشت زعفران در منطقه مستقر شوند، افزود: تاکنون 500 نفر مستقر و مشغول همکاری هستند.

,

وی همچنین گفت: بر اساس توافق صورت گرفته مقرر است 29 درصد محصول را نیروهای قرارگاه برای خودشان بردارند و 71 درصد را به زعفران‌کاران تحویل بدهند.

,

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌ حیدریه نیز گفت: اکنون اکیپ ویژه‌ای برای انجام امور قرنطینه و کنترل بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهادگران تشکیل شده‌ است.

,

غلامرضا میری افزود: هر گاه احساس شود حضور جهادگران چه برای خودشان و چه برای زعفران‌کاران مشکل انتقال یا انتشار کرونا را به همراه خواهد داشت، از ادامه کار آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
علیرضا فهیمی گفت: با تلاش نماینده مردم تربت‌ حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی و قرارگاه همیاری زعفران، نیروهای جهادی با استقرار در تربت‌ حیدریه و زاوه به کشاورزان در گل چینی و پاک کردن زعفران کمک می‌کنند.