دشمن از هر فرصتی برای ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی استفاده می‌کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: در گذشته به دلیل نبود سواد کافی، نبود شناسنامه و کارت ملی و مشغول بودن مردم برای تهیه نان، سن و تاریخ تولد اهمیتی نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه اینکه میلاد پیامبر گرامی اسلام 12 ربیع‌الاول باشد یا 17 این ماه، نه مشکلی ایجاد می‌کند و نه مشکلی را حل، افزود: اما خاصیت دشمن این است که از هر فرصتی برای ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی استفاده می‌کند که پایه‌گذار آن استعمار پیر انگلیس بوده است.
,
 
,
امام جمعه زنجان با اشاره به سخنان یکی از مقامات آمریکایی در خصوص وضعیت مسلمانان، گفت: او می‌گوید چین و هند دو میلیارد نفر جمعیت و 80 خدا دارند اما مسلمانان با یک خدا آرامش ندارند و در خیابان‌های کشورهای اسلامی خون جاری است هم قاتل می گوید الله اکبر و هم مقتول.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای ستاد کرونای کشور، گفت: از دیدگاه ایشان هم از هر کلمه‌ای که رنگ و بوی اختلاف و تفرقه بدهد ولو به حق باشد درشرایط امروز جامعه باید از آن جلوگیری شود.
,
 
,
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه در داخل کشور مشترکات بسیاری از جمله دین، مکتب، مذهب، انقلاب و قانون اساسی داریم، افزود: اما دشمنی داریم که هیچ گرگی به این اندازه درندگی خود را به صورت رسمی اعلام نکرده است.
,
 
,
وی با اشاره به تحرکات خزانه‌داری آمریکا و معاون ترامپ برای ملاقات با سران 140 کشور جهان برای عدم خرید و فروش از ایران، گفت: همه مسافر یک کشتی هستیم و می‌دانیم که دشمن به هیچ اصلی از اصول پایبند نیست.
,
 
,
امام جمعه زنجان فرهنگ استعمار را امپریالیستی عنوان کرد و گفت: استعمار و امپریالیست همواره به دنبال منافع خود بوده‌اند و باید در این شرایط که دشمن سختترین مشکلات را برای کشور ایجاد می‌کند، صحبت‍‌های ما نباید رنگ و بوی اختلاف به خود بگیرد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
آیت‌الله شیخ علی خاتمی،نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: هر کلمه‌ای که رنگ و بوی اختلاف و تفرقه بدهد ولو به حق باشد درشرایط امروز جامعه باید از آن جلوگیری شود.