صدور انقلاب به کشورهای دیگر، منافع دشمن را به خطر انداخته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، محمود ثمینی ظهر امروز در جلسه با مدیران کارخانجات استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امسال وارد چهل و دومین سالگرد پیروزی می شود و نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای نگاه بسیار دور اندیش امام(ره) با محوریتی بر پایه اسلام و مشارکت مردم شکل گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به مشارکت مردم افزود: در طول این سالها اگر حمایت مردم از نظام و ولایت نبود در ۸ سال دفاع مقدس با اندک امکانات نمی شد مقاومت کرد در حالی که با وارد شدن مردم در عرصه دفاع مقدس به پشتیبانی از نیروهای مسلح و رزمندگان پس از ۸ سال مقاومت شد و در نهایت پیروزی انقلاب اسلامی ایران رقم خورد.

,

ثمینی تصریح کرد: ملت ایران هر گاه نیاز بوده در صحنه حضور داشتند و مردم در تمام صحنه ها نظام و انقلاب را حمایت کردند و این مردم مستحق خدمت هستند و باید بالاترین خدمات به آنها ارائه گردد.

,

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان عنوان کرد: آمریکا تحریم های خود را پس از پیروزی انقلاب آغاز کرد و هر ساله شدت تحریم ها را بیشتر کرد و در سال جاری غیر انسانی ترین تحریم ها را با ملت ایران انجام داد تا به تصور خود بتواند این گونه ملت را تسلیم کند اما ملت ایران ایستاده اند.

,

وی بیان کرد: ملت ایران به نظام اعتقاد دارند و سختی ها را تحمل کردند و در هر دولتی خدمت رسانی صورت گرفته است، البته در این سالها گروهک های ضد انقلاب تلاش داشتند تا بتوانند ضربه بزنند که در این مسیر با شکست همراه شدند.

,

ثمینی خاطر نشان کرد: دشمن از هر موضوعی برای منافع خود سواستفاده می کند و در حالی که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بهره برداری های زیادی از این کشور انجام می داده، با پیروزی انقلاب دست غارتگران و سودجویان قطع شده است.

,

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به صدور انقلاب خاطر نشان کرد: امروز منافع دشمنان با صدور انقلاب به خطر افتاده است و تلاش دارند تا این نظام را به زانو درآورند که تاکنون این هدف دشمن به سنگ خودره و هیچگاه به این هدف نخواهند رسید.

,

انتهای پیام/

]
ثمینی، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: صدور انقلاب، منافع دشمن را به خطر انداخته است و این موضوع سبب نگرانی دشمن شده است.