شکل‌گیری جبهه مقاومت، دستاورد عملی وحدت مسلمانان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تقارن 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با هفته وحدت، اظهار داشت: استکبار جهانی به دنبال ایجاد وقفه در سیر افول خود بوده و برای نجات از قرار گرفتن در این مسیر دست و پا می‌زند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام اسلامی و از بین بردن وحدت بین مسلمانان جهان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند، ادامه داد: ضروری است برای مقابله با توطئه‌های دشمنان به محوری‌ترین دعوت و پیام یگانه دوران و رحمت عالمیان چنگ زد و با وحدت و ایستادگی لبیک عملی به سیره پیامبر گرامی اسلام داد.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: امت بصیر و انقلابی ایران اسلامی و مسلمانان جهان باید با تفکر، تدبر و ذکر یاد شهید بین‌المللی مقاومت "حاج قاسم سلیمانی" برای ترویج وحدت در جهان اسلام برنامه‌های 13 آبان و هفته وحدت را باشکوهتر از سال‌های گذشته برگزار کنند.
,
 
,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: ایام با شکوه میلاد نبی مکرم اسلام بشارت بخش عالمیان برای ورود به دوران باشکوه و بالندگی ایمان و اهل ایمان در جهان است که باید با نگاهی به آموزه‌های الهی در قرآن و سیره پیامبر گرامی اسلام به حبل الهی چنگ زده و از تفرقه دوری کرد.
,
 
,
حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت: گفتمان وحدت با پیروزی انقلاب اسلامی و بازخوانی ضرورت‌های اسلام توسط امام خمینی (ره) و پیگیری مقام معظم رهبری توفیقات شگرفی را در جهان اسلامی برای مسلمانان به ارمغان آورده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه شکل‌گیری جبهه مقاومت با حضور پیروان مذاهب اسلامی از دستاوردهای عملی این وحدت اقتدار آفرین است، ادامه داد: وحدت یکی از راهبردهای نظام اسلامی برای مقابله با دشمنان اسلامی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نتایج آن در جامعه ساری و جاری بوده است.
,
 
,
این مسئول با اشاره به برگزاری برنامه‌های 13 آبان در سال جاری، گفت: بیشتر برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و تبیینی این روز در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.
,
 
,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری برنامه نمادین 13 آبان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در زنجان خبرداد و گفت: این مراسم از ساعت 16 در مسجد جامع زنجان به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
,
 
,
حجت‌الاسلام ناصر خاطرنشان کرد: مجوزهای لازم برای برگزاری این برنامه اخذ می‌شود تا بدون کوچکترین مشکلی این برنامه برگزار شود.
,
 
,
وی گفت: سخنران این برنامه هنوز مشخص نشده اما برنامه‎های ویژه‌ای پیش‌بینی شده است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: شکل‌گیری جبهه مقاومت با حضور پیروان مذاهب اسلامی از دستاوردهای عملی وحدت اقتدار آفرین است.