تشکیل ۱۰۳ فقره پرونده تخلف صنفی اقلام بهداشتی در بوشهر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ رضا جمالی، معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: از ابتدای شروع بیماری کرونا تا پایان مهرماه سال‌جاری تعداد ۱۰۳ فقره پرونده تخلف صنفی در خصوص توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده به ارزش ۳۲۷میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

جمالی افزود: از یکم اسفند سال گذشته تاکنون بیش از ۱۴ هزار و۳۵۰ عدد ماسک بهداشتی و ۱۴۰۰۰ دستکش لاتکس از متخلفین اقتصادی کشف شده است.

,

این بازرس با اشاره به اجرای مستمر بازرسی‌ها در سطح عرضه کالا و خدمات، عنوان کرد: مجموع پرونده‌های بازرسی و گشت مشترک با حضور دستگاه‌های اجرایی مربوطه طی هفت ماهه سال ۹۹ برابر است با ۴۴۱۰ فقره که ارزش آن ۱۰۱میلیارد و ۷۴۸میلیون ریال می باشد و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.

,

وی تصریح کرد: در مدت زمان مذکور تعداد ۵۳۹ فقره پرونده تخلف با عنوان عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش اصناف از سوی این سازمان تشکیل شده است.

,

معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گفت: انجام گشت مشترک در خصوص مقابله با بیماری کرونا به صورت روزانه با همکاری دستگاه‌های عضو کمیته از واحدهای صنفی سراسر استان، شهرکت‌ها، مناطق و نواحی صنعتی از جمله اقدامات سازمان صمت می باشد.

,

جمالی اضافه کرد : تشکیل جلسه و نشست با مدیران اتاق‌های اصناف و رؤسای اتحادیه‌های صنفی، با موضوع اطلاع رسانی به صاحبان صنوف به منظور اجرا و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی از دیگر اقدامات مؤثری بوده که در این خصوص صورت گرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا پایان مهرماه سال‌جاری بالغ بر 103 فقره پرونده تخلف صنفی در خصوص توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده در استان تشکیل و به مرجع مربوطه ارسال شده است.