157 نفر زندانی جرایم مالی غیرعمد در انتظار یاری خیرین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علاءالدین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مردم مومن و نیکوکار استان زنجان به عنوان خیرین نوع‌دوست، زبانزد بوده و تاکنون نیز در بخش‌های مختلف، گره‌گشایی کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این زندانیان به دلیل جرایم مالی غیرعمد در زندان به سر می‌برند، خاطرنشان کرد: خیرین و نیکوکاران با کمک‌های خود در آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد، خوشحالی خانواده‌های آنان را فراهم می‌آورند.

,

کریمی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 134 زندانی جرایم مالی غیرعمد طی 3 مرحله با مجموع 24 میلیارد تومان بدهی از زندان آزاد شده‌اند، افزود: بدهی این زندانیان از محل کمک‌های مردمی و خیرین، گذشت شاکیان، کمک‌های بلاعوض ستاد دیه کشور، آورده خود زندانیان و اعطای تسهیلات، تامین شده است.

,

وی ادامه داد: از مجموع زندانیان آزادشده تاکنون 4 نفر زن و 130 نفر مرد بودند.

,

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان گفت: مجموع کمک‌های مددکاری و گذشت شاکیان حدود 10 میلیارد تومان و کمک‌های ستاد دیه، سازمان زندان‌ها و سایر نهادهای حمایتی نیز در مجموع بیش از 3 میلیارد تومان بود.

,

وی اظهار داشت: خیرین می‌توانند جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کمک‌های نقدی خود را به صورت غیرحضوری و از طریق شماره حساب 0224137397006 و یا شماره کارت 6037991899973626 پرداخت کنند.

,

کریمی ابراز کرد: محل جدید دفتر نمایندگی ستاد دیه در استان به نشانی زنجان، خیابان امام خمینی(ره)، جنب کوچه حاج‌نوروزلر، روبه‌روی بانک انصار انتقال یافته است.

,

انتهای پیام/

]
مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان گفت: هم‌اکنون 157 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد با مجموع 67 میلیارد تومان بدهی، نیازمند کمک و یاری مردم خیّر و نیکوکار جهت رهایی از زندان هستند.