گلایه دانشجویان همدانی از کلاس های آنلاین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ با توجه به شیوع کرونا تمام مقاطع تحصیلی کم و بیش مجازی هستند و دانشجویان هم از این قاعده مستثنی نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

ثبت نام دانشجویان نو ورود و کلاس های آموزشی دانشگاههای دولتی، آزاد و غیر انتفاعی مجازی است.

,

هر چند برگزاری کلاس های مجازی مزایایی دارد اما برخی دانشجویان همدان نیز از زمان کم کلاسها گله داشتند.

,

محمد حسین یکی از دانشجویان همدانی که در دانشگاه بوعلی سینا همدان تحصیل می کرد، به خبرنگار ما گفت: متاسفانه اساتید مرتب زمان کلاسها را تغییر می دهند و تا بحال چندین کلاس غیبت خورده ام.

,

وی با بیان اینکه برنامه مشخصی برای کلاسها وجود ندارد، افزود: تغییر زمان کلاس ها حداقل یک روز قبل اطلاع رسانی عمومی توسط استاد شود نه اینکه دانشجویانی که در ارتباط هستند مطلع شوند و بقیه خبر نداشته باشند.

,

این دانشجوی همدانی گفت: ترم قبل در خردادماه به خاطر تغییر ساعات برخی دروس از امتحان جا ماندیم و این بی برنامگی کلافه کننده است.

,

مریم صفوی دیگر دانشجوی همدانی که در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کند به خبرنگار ما گفت: نزدیک به ۴ میلیون شهریه واریز کردم اما دریغ از آموزشی درست و متعهدانه.

,

وی افزود: متاسفانه کلاس های مجازی که اساتید حضور می یابند حتی به ده دقیقه هم نمی رسد و بعد از آن دانشجویان به چت با یکدیگر، خنده و سرگرمی می پردازند.

,

این دانشجوی همدانی گفت: باید نظام آموزشی فکری به حال دانشجویان کند یا حداقل شهریه ها را کاهش دهد چرا که مبلغ شهریه بسیار سنگین است و این در صورتی است که هیچ کلاس حضوری برگزار نمی شود.

,

در ادامه مسعود محمودی، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد همدان به خبرنگار ما گفت: تایم کلاس های درسی معمولا یک ساعت و نیم زمان می برد.

,

وی افزود: خوشبختانه کلاس ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند و تا بحال نارضایتی نداشتیم و اساتید متعهدانه و مسئولانه انجام وظیفه می کنند.

,

محمودی عنوان کرد: کلاس های مجازی همگی دایر و مشکلی ندارند مگر دانشجویی مشکل قطعی اینترنت داشته باشد یا سامانه مرکزی مختل باشد که سراسری است و در اسرع وقت حل می شود.

,

انتهای پیام/

]
زمان نامناسب برگزاری کلاس های آنلاین و زمان کمی که اساتید برای آن وقت می گذارند، علی رغم شهریه های سنگین دانشگاه ها اعتراض دانشجویان را به همراه داشته است.