میزان شیوع بیماری کرونا در زنجان بالاتر از میانگین کشوری است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه سه‌شنبه هفته جاری ستاد کرونا استان زنجان برگزار خواهد شد و اعمال محدودیت‌های جدید به تصمیم ستاد کرونا بر می‌گردد اظهار کرد: اعمال محدودیت‌های جدید با تایید اعضای ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی زنجان انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: اعمال محدودیت توسط ستاد ملی کرونا ابلاغ شده که باید این ابلاغیه به تایید ستاد کرونا استان زنجان نیز برسد.

,

فرماندار زنجان با تاکید براینکه وضعیت شیوع کرونا در استان زنجان بسیار نگران کننده است عنوان کرد: متاسفانه همچنان روند شیوع بیماری کرونا در استان زنجان در حال افزایش است.

,

وی با اشاره به اینکه تعداد فوتی‌ها و مبتلایان روز به روز افزایش یافته است ابراز کرد: روند شیوع بیماری کرونا در استان زنجان براساس جمعیت بالاتر از میانگین کشوری است که این موضوع نگرانی‌ها را دوچندان می‌کند.

,

عسگری با تاکید براینکه متاسفانه در گوشه کنار استان شاهد برگزاری برخی از مراسمات هستیم افزود: متاسفانه مردم در ایام تعطیلات در تفزجگاه‌ها و باغات مراسمات خانوادگی برگزار می‌کنند که این امر موجب افزایش شیوع بیماری می‌شود.

,

وی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه آرامستان را نعطیل کردیم اما مردم از روی دیوارهای آرامستان وارد محوطه آرامستان می‌شوند که این اقدام شایسته مردم زنجان نیست.

,

فرماندار زنجان با اشاره به بسته بودن مسیر گاوازنگ زنجان بیان کرد: با این وجود متاسفانه برخی‌ها بدون توجه به شیوع بیماری کرونا در فضاهای سبز حضور دارند.

,

وی با تاکید براینکه این روزها عوامل درمانی استان سعی دارند مبتلایان را سریعتر شناسایی کنند تا زمان بستری‌ها کمتر باشد خاطرنشان کرد: اگر سرعت شیوع بیماری به همین روال تداوم داشته باشد با کمبود تخت‌های بیمارستانی مواجه خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
عسگری فرماندار زنجان با اشاره به اینکه روند شیوع بیماری کرونا در زنجان در حال افزایش است گفت: اگر همین روند تداوم داشته باشد با کمبود تخت‌های بیمارستانی مواجه خواهیم شد‌.