اولین شهیده مدافع سلامت زنجان به دیار حق شتافت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; اکرم احدیان، پرستار شاغل در بیمارستان ولی‌عصر(عج)، اولین شهیده جامعه پرستاری استان زنجان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

استان زنجان نیز مانند سراسر دنیا حدود 9 ماه است که با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و کادر بهداشت و درمان به عنوان مدافعان سلامت مردم در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند.

,

شهیده اکرم احدیان، سومین شهید مدافع سلامت استان به شمار می‌رود. پیش از این نیز شهیدان اسداله شیخ‌جابری و حمزه مقدم در راه مبارزه با ویروس کرونا و دفاع از سلامتی جامعه، جان خود را فدا کرده بودند.

,

رحیم مقدم، مسئول روابط عمومی بیمارستان ولی‌عصر(عج) زنجان در این رابطه به خبرنگار موج رسا؛ گفت: اکرم احدیان، اولین شهیده مدافع سلامت استان زنجان بوده که بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 به شهادت رسید.

,

وی با بیان اینکه این شهیده کمتر از 50 سال سن داشت، خاطرنشان کرد: این پرستار 20 روز بود که در بیمارستان ولی‌عصر(عج) بستری بود.

,

مقدم اظهار داشت: این پرستار، بیماری زمینه‌ای نداشت و فقط به دلیل ابتلا به ویروس کرنونا جان خود را از دست داد.

,

وی در خصوص آخرین وضعیت آمار بستری بیماران در بیمارستان ولی‌عصر(عج) گفت: آمار روزانه به صورت رسمی از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود اما به طور متوسط روزانه بیش از 40 نفر بستری و حدود 10 نفر فوتی وجود دارد.

,

مسئول روابط عمومی بیمارستان ولی‌عصر(عج) زنجان تصریح کرد: رعایت توصیه‌های ستاد کرونا و پروتکل‌های بهداشتی، عامل بسیار مهمی در کاهش ابتلا به ویروس کورنا است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
اکرم احدیان، پرستار شاغل در بیمارستان ولی‌عصر(عج) زنجان بعد از تحمل یک ماه رنج و سختی و بستری در اثر ابتلا به ویروس کرونا به دیار حق شتافت.