رأی نهایی پرونده روح الله زم صادر شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم شامگاه چهارشنبه در بدو به گلستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: رأی نهایی پرونده روح الله زم در دیوان عالی کشور صادر شده و بزودی جزئیات آن اعلام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: یکی از وظایف مهم دیوان نظارت بر پرونده‌ها است که از بخشی از این نظارت‌ها از طریق رسیدگی به پرونده‌های ارسالی به دیوان محقق می‌شود.
,
 
,
مرتضوی گفت: پرونده‌هایی که رأی آنها در محاکم تجدیدنظر استان‌ها صادر و قطعی می‌شود هم نیاز به نظارت دارد که به این منظور هیأت‌های بازرسی متشکل از قضات مجرب دیوان به استان‌ها سفر می‌کنند و در مدت حضور خود همه پرونده‌ها را بررسی می‌کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: کمک به کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها و افزایش کیفیت رسیدگی‌ها از اهدافی است که در این بازرسی‌ها دنبال می‌کنیم.
,
 
,
رئیس دیوان عالی کشور در ادامه همچنین با خانواده شهید مدافع حرم استان شهید افشین ذورقی دیدار کرد.
,
 
,
رئیس دیوان عالی کشور در این دیدار گفت: شهدا در معامله‌ای که با خدای متعال می‌کنند هم سعادت را برای خودشان می خرند و هم به جامعه نور می‌دهند و از برکت همین نور است که ایران اسلامی ما امروز پابرجا و سربلند است.
,
 
,
حجت الاسلام سیداحمد مرتضوی مقدم افزود: وظیفه ما پاسداری از خون شهدا است و این امر با عمل و حرکت در مسیر آرمان‌ها و اهداف این شهدا والامقام محقق می‌شود.
,
 
,
وی خطاب به همسر بزرگوار شهید ذورقی هم گفت: صبر همسران شهدا ستودنی است و تلاش این بزرگواران برای حفظ نام و یاد شهدا و انتقال آرمان‌های شهدا به جامعه اسلامی ماندگار و اثرگذار است.
,
 
,
همسر شهید مدافع حرم ذورقی هم در این دیدار با قدردانی از دستگاه قضائی گفت: تلاش می‌کنم با تربیت فرزندان شهید آنان نیز سربازان ولایت باشند.
,
 
,
گفتنی است رئیس دیوان عالی کشور عصر یکشنبه وارد گلستان شده و به دیدار آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان رفت.
,
 
,
نشست با رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌های استان از دیگر برنامه‌های سفر حجت الاسلام مرتضوی مقدم است.
,
 
,
رئیس دیوان عالی کشور امشب و فردا میهمان گلستان است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
رئیس دیوان عالی کشور از صدور رای نهایی پرونده روح الله زم در دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: جزئیات این رای به زودی اعلام می شود.