اجرای طرح «شیفت ایثار» در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان ابرکوه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ محمد عزیزی مسئول معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه  در حاشیه اجرای طرح خدمت‌رسانی «شیفت ایثار» اظهار داشت: با هماهنگی انجام‌شده میان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) شهرستان ابرکوه، طرح شهید وحید زمانی‌نیا "شیفت ایثار" با حضور بسیجیان و جهادگران شهرستان جهت خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و همیاری نیروهای اجرایی در بیمارستان راه‌اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: در این راستا خواهران و برادران جهادی پس از اعلام آمادگی، داوطلبانه در طرح ثبت‌نام کرده و سپس با رعایت کامل اصول بهداشتی ویژه جهت انجام فعالیت‌های حوزه نظافت و خدماتی، کمک به رفت‌وآمد بیماران به بخش‌های مختلف سی‌تی‌اسکن و آزمایشگاه در بیمارستان حاضر می‌شوند.

,

عزیزی تاکید کرد: اجرای برنامه‌های معنوی فرهنگی باهدف بالابردن روحیه بیماران کرونایی نظیر مزین کردن دیوارهای بیمارستان به آیات و روایات، شعارنویسی بر روی لباس جهادگران سلامت، گرداندن پرچم حرم حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت رقیه(س) بین بیماران از دیگر فعالیت‌های این طرح بود. 

,

وی  بیان داشت: طرح خدمت‌رسانی شیفت ایثار طی ۲۰ روز گذشته تاکنون در تنها بیمارستان شهرستان ابرکوه، در حال اجرا می‌باشد.

,

وی اعلام کرد: هم اکنون تعداد 30 نفر از جهادگران شهرستان در قالب گروه‌های 3 الی 6 نفر در شیفت‌های شبانه شرکت کرده و دیگر داوطلبان علاقه‌مند نیز می‌توانند برای ثبت‌نام در طرح شیفت ایثار با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
عزیزی گفت: هم اکنون تعداد 30 نفر از جهادگران شهرستان ابرکوه در قالب « شیفت ایثار» و در کنار کادر ایثارگر درمان مشغول خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند.