اجرای طرح تله رسوب‌گیر در عرصه‌های کانون بحران فرسایش بادی ریگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید امیر زاده در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با اشاره به اینکه ۵ طرح بیابان زدایی در شهرستان ریگان در حال اجرا است ،اظهار کرد: طرح تله رسوب گیر در ۳۲۰کیلومتر از عرصه‌های کانون بحران فرسایش بادی ریگان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ریگان بیان کرد: طرح نهالکاری در ۶۴۰هکتار از عرصه بیابانی شهرستان ریگان آغاز شده است که در این طرح بیش از ۲۰نفر مشغول به نهالکاری و آبیاری هستند.

,

وی افزود: آبیاری ومراقبت نهالکاری سنواتی در ۱۲۰۰هکتار از عرصه‌های بیابانی ریگان از دیگر طرح های صندوق توسعه ملی است.

,

امیرزاده با اشاره به این که احداث گوراب در مسیر روان آب‌ها ودشت‌های سیلابی درسطح ۱۲۰۰هکتار در حال اجرا است ابراز کرد: مالچ پاشی در ۳۰۰هکتار از عرصه‌های کانون بحران فرسایش بادی درحال اجرا است.

,

وی عنوان کرد:این ۵ طرح با اعتباری بالغ بر ۸۰میلیارد ریال با دستور دفتر مقام معظم رهبری از طریق صندوق توسعه ملی پرداخت می شود.

,

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری ریگان در خاتمه ابراز کرد:این ۵طرح برای مهار طوفان‌های شدید شن در شهرستان تاثیر خوبی خواهند داشت و با اجرای هرکدام از این طرح‌ها ۲۰روستا از هجوم شن‌های روان در امان خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان ریگان گفت: طرح تله رسوب گیر در ۳۲۰کیلومتر از عرصه‌های کانون بحران فرسایش بادی ریگان آغاز شد.