خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا در نقاهتگاه ایلام فراهم است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، " قاسم جان بابایی"، معاون درمان وزارت بهداشت شامگاه یکشنبه در بازدید از مرکز نقاهتگاه شهدای قلاویزان شهر ایلام گفت: مراکز نقاهتگاهی ایلام جزو بهترین و استانداردترین مراکز نقاهتگاهی در سطح کشور است که این مراکز می‌تواند برای سایر استان‌های کشور به عنوان الگو و نمونه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: این مرکز نقاهتگاهی در سطحی مناسب و با کیفیت برای خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا قرار دارد و از آن برای بستری و خدمات دهی به بیمارانی که شدت بیماری در آنان کمتر است، می‌توان به عنوان یک محیط مناسب استفاده کرد.

,

دکتر جان بابایی افزود: خوشبختانه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در عرصه راه اندازی مراکز نقاهتگاهی به بهترین وجه ممکن اقدام کرده‌اند و با خلاقیت و پشتکار توانسته‌اند محیطی مناسب و درخور شان و منزلت بیماران فراهم سازند.

,

معاون درمان وزارت بهداشت یادآور شد: قطعاً خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا در این مراکز نقاهتگاهی موجبات رضایتمندی آنان را فراهم خواهد ساخت و این مرکز نقاهتگاهی می‌تواند در سطح کشور به عنوان الگو در نظر گرفته شوند.

,

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان امام علی (ع) سرابله

, بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان امام علی (ع) سرابله,

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاون درمان، مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی درمانی، مدیر دفتر خدمات پرستاری، مدیر روابط عمومی و مشاور جوان رییس دانشگاه از بیمارستان امام علی (ع) سرابله بازدید کرد.

,

جان بابایی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان، پرونده‌های پزشکی و درمانی بیماران را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و در جریان خدمات دهی به بیماران قرار گرفت.

,

وی همچنین در ادامه با پزشکان و پرسنل بیمارستان امام علی (ع) دیدار و گفتگو و از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه بیمارستان تقدیر کرد.

,

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام

,

جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت با همراهی محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام و برخی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام بازدید و در جریان خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا در این بخش‌ها قرار گرفت.

,

وی همچنین با پزشکان و پرسنل بخش‌های مختلف بیمارستان دیدار و گفتگو و از خدمات ایثارگرانه و تلاش‌های شبانه روزی آنان در راستای سلامت بیماران تقدیر کرد.

,

جان بابایی همچنین از بیماران بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان عیادت و دلجویی نمود و شفای عاجل آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

,

انتهای پیام/ک

]
جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه استانداردهای لازم در راه اندازی نقاهتگاه ایلام رعایت شده است، گفت: خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا در این مرکز فراهم است.