تحریم‌های خارجی را دور زدیم، تحریم‌های داخلی دستمان را می‌بندد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد نباتچیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه متاسفانه آیین‌نامه‌های جدید که بدون تحقیق و بررسی توسط بانک مرکزی صادر می‌شود تولید را تحت تاثیر قرار داده و این آیین نامه‌ها سد راه تولید کشور شده است اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر در کشور داریم آزاد سازی مواد اولیه از گمرک است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه فعالان حوزه نساجی زنجان با مشکل تامین مواد اولیه مواجه هستند ابراز کرد: تولیدکنندگان از طرفی با تحریم‌های ظالمانه‌ مواجه هستند و مهمتر از آن مشکلاتی که در داخل کشور توسط گمرک و بانک مرکزی ایجاد شده تولیدکنندگان را آزار می‌دهد.

,

رئیس خانه صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به اینکه در حوزه نساجی در استان زنجان فعالیت دارم تصریح کرد: مواد اولیه خود را در مدت 10 روز از یکی از کشورهای اروپایی تهیه کردم و به ایران آوردم اما دو ماه است در گمرک مانده است.

,

وی با اشاره به اینکه همه واحدهای تولیدی نساجی با این مشکل مواجه هستند ابراز کرد: تولیدکنندگان توان دور زدن تحریم‌ها را دارند اما این تحریم‌های داخلی است که دست تولیدکنندگان را کاملا بسته است.

,

نباتچیان افزود: در شرایط اقتصادی کشور تولیدکنندگان انتظاری از دستگیری دولت ندارند اما این انتظار را از دولت دارند که مانع تراشی برای تولیدکنندگان نکند.

,

وی بیان کرد: اگر تولیدکنندگان نساجی استان زنجان بتوانند زنجیره تامین مواد اولیه را از لا‌به‌لای قوانین دست و پا گیر داخلی تامین کنند مشکلی در تولید ندارند.

,

رئیس خانه صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به اینکه متاسفانه صنایع نساجی در سراسر کشور به دلیل قوانین دست و پا گیر داخلی در تامین مواد اولیه مشکل دارند عنوان کرد: واحدهای نساجی به زور مواد اولیه مورد نیاز خود را تامین می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
نباتچیان رئیس خانه صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به اینکه تحریم‌های داخلی تولیدکنندگان را زمین‌گیر کرده است گفت: تاخیر در آزاد سازی مواد اولیه از گمرک تولیدات نساجی را مختل کرده است.