برخورد با متخلفان عرضه سموم کشاورزی غیرمجاز در شهرستان کازرون
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس اقتصادی شیرازه؛ فرشته بهادران کارشناس حفظ نباتات جهاد کشاورزی شهرستان کازرون اظهار داشت: به منظور سازماندهی فروشگاه های سم در سطح شهرستان، طرح نظارت به طور ویژه و مستمر با هدف نظارت و کنترل تخلفات احتمالی در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرویس اقتصادی , شیرازه, ؛ فرشته بهادران کارشناس حفظ نباتات جهاد کشاورزی شهرستان کازرون اظهار داشت: به منظور سازماندهی فروشگاه های سم در سطح شهرستان، طرح نظارت به طور ویژه و مستمر با هدف نظارت و کنترل تخلفات احتمالی در دستور کار این مدیریت قرار دارد.,
 
,
وی با بیان اینکه تمام سموم قابل عرضه در بخش کشاورزی باید در سامانه مانیتورینگ سموم ثبت شوند و تأیید از وزارت جهاد کشاورزی و مراجع قانونی داشته باشند، افزود: مراکز عرضه سموم کشاورزی باید مسؤول فنی داشته باشد تا با تأیید مسئول فنی سم برای محصولات کشاورزی تجویز شود.
,
 
,
کارشناس حفظ نباتات جهاد کشاورزی شهرستان کازرون به فروشندگان غیر مجاز توصیه کرد در اسرع وقت نسبت به دریافت پروانه از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اقدام کنند، در غیر اینصورت فروشگاه آنها پلمب شده و با آنان برخورد قانونی خواهد شد.
,
 
,
بهادران بیان کرد: کشاورزان و باغداران ابتدا نسخه لازم را با راهنمایی و توصیه کارشناسان جهاد کشاورزی و کلینیک های گیاهپزشکی تهیه و سپس نسبت به خرید سم از فروشگاه های مجاز اقدام کنند.
, بهادران,
 
,
انتهای پیام/
]
کارشناس حفظ نباتات جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: ۲۶ واحد سم‌فروشی مجاز و دارای پروانه از نظام مهندسی و کشاورزی در این شهرستان فعال است.