نمرات مرحله کشوری ۴۳مین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در بخش بانوان اعلام شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس فرهنگی شیرازه؛ حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در استان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد، گفت: مسابقات بخش آقایان در روز شنبه‌ ۱۷ آبان‌ماه و مسابقات بخش خواهران در روز جمعه ۲۳ آبان‌ماه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگی , شیرازه, ؛ حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در استان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد، گفت: مسابقات بخش آقایان در روز شنبه‌ ۱۷ آبان‌ماه و مسابقات بخش خواهران در روز جمعه ۲۳ آبان‌ماه برگزار شد.,
وی افزود: مسابقات بخش آقایان به‌صورت ضبط تلاوت‌ها در استودیو صدا و سیمای فارس برگزار شد که تلاوت‌ها جهت انجام داوری به تهران ارسال شد و داوری آن‌ها نیز طی روزهای ۸ تا ۱۳ آذرماه سال جاری انجام می‌شود.
,
 
,
موسوی ادامه داد: مسابقات بخش بانوان به‌صورت ویدئو کنفرانس در سالن ثقلین اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و با حضور داوران کشوری به شکل آنلاین برگزار شد که نمرات متسابقان در رشته‌های مختلف اعلام شد.
,
 
,
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: در رشته حفظ ۲۰ جزء، معصومه احمدی حائز نمره ۷۶,۰۶ شد و فاطمه محمدی هم نمره ۸۸.۷۰ را کسب کرد و در رشته حفظ کل، فاطمه ابراهیمی نمره ۹۱.۲۰ و زیبا زارع مؤیدی نمره ۸۹.۱۷ را کسب کردند.
,
 
,
وی اضافه کرد: در رشته قرائت تحقیق، آسیه دهقان نمره ۷۷,۷۸ و در رشته دعاخوانی، فرزانه زارعی نمره ۶۳.۹۱ را کسب کردند و منیره عیدی‌پور، نماینده فارس در رشته قرائت ترتیل نیز به دلیل شیوع کرونا از حضور در این مسابقات انصراف داد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
نمرات متسابقان مرحله کشوری ۴۳مین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در بخش بانوان از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس اعلام شد.