افتتاح 34 طرح محرومیت‌زدائی همزمان با هفته بسیج در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشاد پیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در طول هفته بسیج برنامه‌های مختلفی از سوی بسیج سازندگی استان زنجان برگزار می‌شود که توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان از جمله اقدامات استان محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با اشاره به کمک به احداث و مرمت مسکن محرومین همزمان با هفته بسیج در زنجان، یادآور شد: کمک به آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد و کمک به تامین جهیزیه و تهیه و توزیع نوشت افزار برای دانش‌آموزان نیازمند از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.
,
 
,
این مسئول از افتتاح حرکت‌های محرومیت‌زدائی در تمامی نواحی استان زنجان خبرداد و گفت: همزمان با هفته بسیج 35 طرح محرومیت‌زدائی در استان اجرایی می‌شود که از این تعداد 25 طرح برای شهرستان زنجان است.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به افتتاح هشت طرح محرومیت‌زدائی در شهرستان خدابنده و چهار طرح در شهرستان طارم، بیان داشت: دو طرح محرومیت‌زدائی در شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود و یک طرح در شهرستان ابهر افتتاح می‌شود.
,
 
,
پیری خاطرنشان کرد: همزمان با هفته بسیج گروه جهادی 313 استان زنجان در روستاهای رجعین و شیوه خانه محروم احداث می‌کند.
,
 
,
وی با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در طول هفته بسیج همزمان با سراسر کشور، گفت: بسته‌های معیشتی جمع‌آوری شده توسط بسیج سازندگی در این هفته توزیع می‌شود.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه برگزاری شورای جهادی و تجلیل از جهادگران از برنامه‌های هفته بسیج است، بیان داشت: راه‌اندازی پویش "من ماسک میزنم" و توزیع ماسک رایگان در مراکز پرتردد استان زنجان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان یادآور شد: از 34 طرح محرومیت زدائی استان زنجان 26 طرح احداثی و 8 طرح مرمتی محسوب می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
فرشاد پیری، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: 34 طرح محرومیت‌زدائی از سوی سازمان بسیج سازندگی استان زنجان، همزمان با هفته بسیج در زنجان افتتاح می‌شود.