طرح جامع مدیریت کرونا در ایلام اجرا می شود؛ دریافت نتیجه تست کرونا در نیم ساعت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان با اشاره به وضعیت حاد کرونا در استان، اظهار کرد: اینجا لازم می دانم از همکاری خوب حوزه ورزش و جوانان استان به خاطر در اختیار گذاشتن ورزشگاه شهدای قلاویزان برای ایجاد نقاهتگاه تشکر کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی با عنوان این مطلب که در این شرایط خاص همه باید با ستاد کرونا همکاری کنند، اظهار کرد: به رغم اینکه برخی از دستگاه‌ها نسبت به شرایط امروز درک درستی نداشتند اما همکاری حوزه ورزش و جوانان با ستاد کرونا شایسته تقدیر بود.

,

استاندار ایلام تصریح کرد: در روزهای گذشته وضعیت حاد کرونایی در استان داشتیم و چهار شهرستان در حالت بحرانی قرار داشت، که روز گذشته دو مورد از این شهرستان‌ها از حالت بحرانی خارج شد اما هم اکنون شهرستان‌های ایلام و چرداول در وضعیت بحرانی قرار دارند و امیدوارم با همکاری مردم این مناطق و با کمک دستگاه‌های اجرایی بتوانیم موج سوم کرونا را کنترل کنیم.

,

وی افزود: از روز شنبه با اجرای طرح جامع مدیریت کرونا شاهد محدودیت‌های شدید در استان هستیم که لازم است اصحاب رسانه و صدا و سیما در تبیین و تبلیغ این طرح تلاش و همکاری کنند.

,

اجرای طرح جامع مدیریت کرونا در ایلام

,

استاندار ایلام با اعلام این خبر که از روز شنبه تعداد تست‌ها به ۱۰۰ هزار تست در روز افزایش خواهد یافت، گفت: از طرفی زمان نتیجه تست‌ها نیز تا نیم ساعت کاهش می‌یابد و این مهم به بیماریابی گسترده کمک خواهد کرد.

,

وی در ادامه به مناطق سه گانه در طرح جامع مدیریت کرونا اشاره کرد و گفت: از روز شنبه محدودیت‌ها در سه منطقه زرد، نارنجی و قرمز اعمال می‌شود.

,

وی در ادامه خواستار افزایش حمایت دستگاه دولتی از سمن‌ها شد و گفت: در این رابطه باید تلاش کنیم که توجه بیشتری به مناطق حاشیه نشین شود چراکه آسیب پذیری بیشتری دارند.

,

وی افزود: ایجاد ورزشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، امکانات تفریحی و رفاهی از جمله اقداماتی است که باید در مناطق حاشیه شهرها در دستور کار قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت: طرح جامع مدیریت کرونا در ایلام اجرا می شود.