اجرای طرح مدیریت هوشمند مقابله با کرونا از اولین روز آذرماه در استان بوشهر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: در قالب طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های مقابله با کرونا، راهبردهای هفت‌گانه به ستادهای استانی ابلاغ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

گراوند اظهار کرد: در مدت زمان اجرای طرح، فرمانداران و مدیران کل اجرایی استان از برگزاری هرگونه جلسات غیرضروری در شهرستان ها و مرکز استان و بازدید از پروژه های مختلف خودداری کنند.

,

استاندار بوشهر افزود: صنوفی که در مدت زمان اجرای طرح محدودیت اجازه فعالیت دارند اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند تا پایان طرح تعطیل می شوند.

,

رییس شورای تامین استان بوشهر بیان کرد: در شهرهای با وضعیت قرمز یک سوم نیروها، در شهرهای نارنجی یک دوم و در شهرهای زرد هم دو سوم نیروهای ادارات اجازه کار و فعالیت دارند، و مشاغل بهداشتی، درمانی، خدماتی و شهرداری شامل این طرح نمی شوند.

,

رییس ستاد استانی کرونا تصریح کرد: در استان بوشهر فقط شهر بوشهر قرمز، دیر زرد و مابقی شهرستانها نارنجی هستند، و کارمندان دستگاه های اجرایی که محل کار و سکونتشان متفاوت است برای تردد به شهر و محل کار خود، باید نامه معرفی از سوی مدیر یا رئیس دستگاه خود به همراه داشته باشند.

,

وی خطاب به رسانه‌ها تاکید کرد: از رسانه های استان انتظار داریم هرگونه نقض رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های تعیین شده را اطلاع رسانی کنند.

,

استاندار بوشهر افزود: مسئولیت اعمال نظارت بر واحدهای تولیدی در استان با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت است و در مدت اجرای طرح محدودیت های مقابله با کرونا، اداره کل صمت استان به دلیل وظیفه مهم نظارت بر فعالیت واحدهای تولیدی و صنفی تعدیل نیرو نخواهد داشت.

,

گراوند اذعان کرد: نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مطب ها و داروخانه ها با جدیت از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونت دارو غذا دنبال شود و پذیرفته نیست که پروتکل های بهداشتی در داروخانه ها رعایت نشود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
گراوند گفت: طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های مقابله با کرونا از شنبه اول آذرماه در استان بوشهر اجرا خواهد شد و رسانه‌ها انتظار داریم هرگونه نقض رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های تعیین شده را اطلاع رسانی کنند.