عزم جدی دستگاه قضایی فهرج در برخورد با ناقضان اصول بهداشتی/ واحدهای صنفی متخلف پلمپ شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان مزیدی رئیس دادگاه عمومی فهرج در گفتگو با خبرنگار راه آرمان گفت: با توجه به شیوع کرونا و مصوبات ستاد ملی کرونا دستگاه قضایی با جدیت در کارزار مقابله با این ویروس ورود کرده و بدون اغماض با افرادی که تهدید علیه سلامت عامه مردم محسوب شوند برخورد می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی بیان کرد:از ابتدای محدودیت های جدید گشت ویژه کرونا در سطح شهرستان فعال و طی آن واحدهایی که نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بی توجه بودند پلمپ شدند.

,

رئیس حوزه قضایی فهرج با اشاره به استمرار فعالیت گشت ویژه کرونا در راستای برخورد با ناقضان اصول بهداشتی اظهار کرد: سلامت عامه مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و با جدیت با افرادی که نسبت به این امر توجه جدی ندارند برخورد می شود.

,

مزیدی در پایان برگزاری مراسمات ختم و عروسی را منوط به اخذ مجوز از مجموعه های تحت امر وزارت بهداشت دانست و خاطرنشان کرد: در صورتی که افراد خلاف قانون و شرع و اخلاق رفتار کنند با آنها طبق دستورالعمل قضایی کشور برخورد قانونی در دستور کار است.

,

انتهای پیام/

]
در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر محدودیت های جدید، دستگاه قضایی فهرج با همکاری گشت ویژه کرونا اقدام به پلمپ واحدهای صنفی متخلف کرد.