آمادگی 32 راهدارخانه برای فصل سرما در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به بارش برف در چند روز گذشته در ارتفاعات استان زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر با عملیات‌های راهداری انجام شده، همه راه‌های استان زنجان باز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه بیشترین بارش برف در گردنه شهرستان طارم اتفاق افتاد که این امر موجب ایجاد مشکلاتی برای مسافران شد، افزود: اما در حال حاضر تردد در این جاده نیز امکانپذیر است.
,
 
,
این مسئول یادآور شد: بارش برف در شهرستان طارم نیاز به نمک پاشی بود که با حضور راهداران مشکل حل شده است.
,
 
,
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه با بارش برف بسیاری از مسافران غافلگیر شده و آمادگی لازم را ندارند، افزود: ضروری است برای تردد در گردنه‌ها و مناطق کوهستانی به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.
,
 
,
یوسفی بارش برف در سایر مناطق استان را خفیف عنوان کرد و گفت: در حال حاضر هیچ راهی در استان نیازمند عملیات راهداری نیست.
,
 
,
وی با اشاره به آمادگی 32 راهدارخانه استان زنجان از اول آذر، گفت: در صورت بارش باران و مسدود شدن راه‌ها عملیات راهداری انجام می‌شود.
,
 
,
این مسئول از به کارگیری 500 نفر عوامل راهداری در راهدارخانه‌های استان زنجان، یادآور شد: با توجه به برودت هوا و احتمال افزایش بارش در ارتفاعات ضروری است مردم در هنگام سفر به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
جواد یوسفی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: 32 راهدارخانه استان زنجان همزمان با اول آذر ماه فعالیت‌های خود را برای انجام عملیات راهداری در زنجان آغاز می‌کنند.