توزیع سه هزار بسته معیشتی هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ این روزها که مردم درگیر بیماری همه گیر کرونا هستند قرار گرفتن در تنگ دستی و تعطیلی مشاغل نیز از جمله مسائلی است که آرامش را از مردم گرفته است، گویا به یک باره سقف آرزهای مردم خراب شده است و مانند زلزله ای ویران گر بر سرآنها آوار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

درک این مسئله که هر فردی برای تامین رزق و روزی خود باید تلاش کند تا بتواند نیازهای ضروزی خود را تامین کند کاملا عیان و مشخص است امامشکل دقیقا از زمانی آغاز می شود که یک خانواده قرار است روزی خود را برسرسفره زندگی خود تقسیم کند.

,

پدری که شغل خود را از دست داده است و نمی تواند تامین روزی کند شرمندگی را به جان می خرد، دانش آموزی که لوازم مدرسه اش کهنه شده است و پاسخگوی نیاز درس نیست خحالت زده در برابر دوستان خود می شود، دانشجویی که شهریه خود را نمی تواند پرداخت کند زیر نگاه های مسئولین درس خواندن و نمره آوردن را از یاد می برد.

,

حالا اما در شهرستان جاسک دفتر روزگار جور دیگری ورق می خورد، آنجا برای هم نوعان خود دل می سوزانند و از اینکه فرزندی با چشم خیس سر بر بالین بگذارد شب را صبح نمی کنند، جاسک در استان هرمزگان قرار دارد و افرادی مومن و خداشناس دست در دست هم برای یاری رساندن به برادر دینی خود از هیچ راهی دریغ نمی کنند.

,

در همین رابطه سرهنگ عبدالله علی نسب فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جاسک اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج سه هزار بسته معیشتی بین مردم نیازمند شهرستان جاسک توزیع شد، این بسته‌ها شامل روغن، ماکارونی، حبوبات و کنسرو است که هر بسته  به ارزش ۵۰۰ هزار تومان است.

,

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جاسک افزود: بسته‌های معیشتی با همکاری ۳۲ قرارگاه تحول محلات شهرستان جاسک بین مردم نیازمند و کم درآمد توزیع شد که توانستیم بخشی از نیازهای مردم این شهرستان را رفع کنیم.

,

علی نسب ادامه داد: بیماری کرونا نتوانست دست های مهربان مردم جاسک را بیمار کند و آنها را از انفاق در راه خدا بازدارد زیرا این مردم روزی خود را از خدا طلب می کنند و می دانند که راضی نگه داشتن همسایه از واجبات دین مبین اسلام است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
علی نسب گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج سه هزار بسته معیشتی بین مردم نیازمند شهرستان جاسک توزیع شد که هر بسته به ارزش ۵۰۰ هزار تومان است.