افتتاح 586 پروژه محرومیت زدایی بسیج بصورت ویدئوکنفراس در هرمزگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج کشور در دومین روز از سفر به استان هرمزگان امروز صبح29آبان99، پانصد و 86هزار پروژه محرومیت زدایی و زیرساختی هرمزگان را بصورت ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: یکی از کارهای مهم بسیج در استان ها، انجام پروژه های سازندگی و محرومیت زدایی در مناطق محروم است که در هر فصل به بهره برداری می رسند و در فصل حاضر و به مناسبت هفته بسیج در کل، 2887 پروژه در سراسر کشور به بهره برداری می رسد.

,

رییس سازمان بسیج افزود: این پروژه های زیر ساختی شامل تامین آب آشامیدنی، راه روستایی، ساخت مسجد، مدرسه، خانه بهداشت و یا هرگونه نیازی که مناطق محروم داشتندبراساس توافقاتی که ما با دستگاه ها و مردم داشتیم با مشارکت و مردم و پشتیبانی های بسیج و همت گروه های جهادی بسیج در سراسر کشور انجام می شود.

,

سردار سلیمانی ادامه داد: در هرمزگان، پانصد و 86 پروژه امروز بصورت ویدئوکنفرانس در شهرستان های استان به بهره برداری رسید و البته این مسیر تداوم خواهد داشت در فصل آینده هم بقیه پروژه های را افتتاح می کنیم.

,

وی تصریح کرد: در مجموعه امسال بسیج در زیرساخت ها بیش از 10هزار و 500 پروژه محرومیت زدایی و سازندگی در سراسر کشور اجرا کرده و یا به اجرا خواهد رساند که بیش از 8هزار به بهره برداری رسیده و بقیه پزوژه ها ان شاالله تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

,

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز در این مراسم اظهار کرد: 586پروژه همزمان بصورت ویدئوکنفرانس در سراسر استان با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مورد بهره برداری قرار گرفت و  افتخار این را داریم سپاه امام سجاد(ع) بعنوان ظرفیتی که در خدمت به مردم و در راستای کاهش آلام و مشکلات مردم از جمله سیل، زلزله و حوادث در کنار مردم باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: بنا داریم در کنار انجام طرح های محرومیت زدایی، پروژه های مختلفی را در حوزه اشتغالزایی و مسائل زیرساختی کشاورزان و مردم عزیزمان در روستاها را فراهم کنیم.

,

انتهای پیام/

]
سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج کشور در سفر به استان هرمزگان، 586پروژه محرومیت زدایی و زیرساختی هرمزگان را بصورت ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.