ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان همچنان در انتظار تامین اعتبار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اعتبار مورد نیاز پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری استان زنجان اظهار کرد: این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار دولت بوده تا زودتر به بهره‌برداری برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: این پروژه 15 تا 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و به احتمال زیاد این پروژه تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

,

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در شرایط کنونی و شیوع کرونا نیز امکان بهره‌برداری از ورزشگاه زیاد مطرح نیست افزود: بعد از اتمام پروژه مهمترین دغدغه‌ای که وجود دارد نوع بهره‌برداری از این پروژه است که به احتمال زیاد در سال یک میلیارد تومان هزینه نگهداری دارد.

,

وی با تاکید براینکه باید از هم اکنون نسبت به این موضوع تدابیر لازم اتخاذ شود افزود: باید مشخص شود که این ورزشگاه از الان دست چه کسانی خواهد بود و هزینه‌های نگهداری آن به چه ترتیبی تامین خواهد شد.

,

سلطانی خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه این پروژه جزو اولویت‌های ما است اما باید تدابیر لازم برای بعد از اتمام پروژه نیز انجام شود.

,

وی با تاکید براینکه امیدواریم این پروژه در کمترین زمان به پایان برسد خاطرنشان کرد: اگر شرایط کرونا ادامه داشته باشد، بهره‌برداری از پروژه امکانپذیر نخواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
سلطانی معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان جزو پروژه‌های اولویت‌دار استان است گفت: پیگیر اعتبار پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان هستیم.