محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر در کاشمر اجرا می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مسلم ساقی، فرماندار کاشمر عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان که در محل سالن همایش های فرمانداری برگزار شد، با اشاره به نحوه اجرای محدودیت‌های کرونایی، اظهار داشت: براساس ابلاغ مصوبات ستاد ملی کرونا، شهرها به صورت قرمز، نارنجی و زرد تقسیم‌بندی شدند و در شهرهای قرمز نظیر کاشمر فعالیت مشاغل گروه‌های 2،3 و 4 از روز شنبه ممنوع خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه مشاغل گروه یک شامل مشاغلی نظیر درمان، داروخانه‌ها، فروشگاه‌های مواد‌غذایی، عرضه گوشت و مرغ و تمامی فروشگاه‌های مایحتاج مردم است که در طرح جامع مدیریت هوشمند کووید۱۹ تعطیل نخواهند بود، خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح کاشمر و خلیل آباد جزو شهرهای قرمز و کوهسرخ نیز از جمله شهرهای نارنجی محسوب می شود.

,

فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه تردد در کاشمر از ساعت 9 شب تا 4 صبح ممنوع است و در صورت تردد وسایل نقلیه جریمه 200 هزار تومانی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد، تصریح کرد: ورود خودروها با پلاک غیر بومی به کاشمر و خروج خودروهای بومی از این شهر تا پایان محدودیت ها ممنوع خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه اگر همدلی موجود در بین مردم بیش از پیش افزایش یابد ، بی تردید می توان شاهد کاهش میزان ابتلا به بیماری کووید۱۹ بود، اذعان کرد: از مردم کاشمر انتظار می رود به منظور کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس، با مسئولان و مجریان این امر ، همراهی لازم را داشته باشند.

,

ساقی با تاکید بر اینکه اولویت شرایط امروز سلامت مردم است، عنوان کرد: همه تجهیزات از اسفندماه حتی برای شرایط بدبینانه پیش بینی شد و امروز نیز هیچگونه کمبودی وجود ندارد و تجهیزات جدید هم به کمک مجموعه آمد.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه در یک زمان تا ۱۴۵ نفر بستری داشتیم و حتی بیمارستان ابوالفضل نیز به مجموعه خدمات کرونا اضافه شد، تشریح کرد: اگر همراهی مردم نباشد و به یقین نرسند که خودشان می توانند یک سفیر سلامت باشند قطعا موفق نخواهیم بود.

,

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه ۱۴۵۲ واحد صنفی در سامانه کارا ثبت نام کرده اند و ۸۸۶ واحد توانستند مبلغ بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند، تاکید کرد: ۹۰ درصد تست های انجام شده مثبت بودند که فراوانی آن در مناطق حسین آباد، مدرس و قائم بیشتر بوده است.

,

انتهای پیام/

]
ساقی با بیان اینکه از اعمال محدودیت‌های کرونایی در شهرستان کاشمر از اول آذر خبر داد و گفت: در شهرهای قرمز نظیر کاشمر فعالیت مشاغل گروه‌های 2،3 و 4 و همچنین تردد وسایل نقلیه در سطح شهر از ساعت 21 تا 4 صبح از روز شنبه ممنوع خواهد بود.