توزیع 42 میلیون بسته معیشتی توسط بسیج اقشار در خراسان رضوی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد‌حسن عفت‌پناه، جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: باگذشت 40 سال از شروع انقلاب اسلامی در ایران بسیج با توان مردمی خود توانست در عرصه‌های موردنیاز انقلاب اسلامی ورود کند و با توجه به وجود قشر‌های مختلف در جامعه، تشکیل بسیج اقشار این خلأ را در کشور برطرف کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: بسیج یک صفت روحی برای جلوه‌نمایی اقتدار مردم ایران بوده که از گذشته تابه‌حال در جبهه‌های نظامی، اقتصادی و سلامت همراهشان است.

,

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار ادامه داد: اکنون در شرایط کرونایی و افزایش آمار فوت‌شدگان براثر ابتلا به ویروس کرونا، بسیج بستری برای حضور و خودنمایی نخبگان ایرانی است تا با استفاده از ظرفیت‌هایشان بتوانند با این ویروس منحوس مقابله کنند.

,

عفت‌پناه خاطر نشان کرد: در رابطه با بحث کمک مؤمنانه از ابتدای سال تاکنون 730 هزار ماسک و 51 هزار پاپوش، 150 بسته بهداشتی، 42 میلیون بسته معیشتی در سطح استان توسط 22 قشر بسیج اقشار تهیه و توزیع‌شده است.

,

وی افزود: در حال حاضر همچون زمان جنگ همه مردم در قالب بسیج و خیریه‌ها پای‌کار آمده‌اند تا در جنگ امروز که جنگ اقتصادی است به نیازمندان کمک‌رسانی کنند.

,

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار تأکید کرد: اکثریت مخاطبین بسیج اقشار در اداره و کارخانه‌‌ها قشر جوان‌ است تا با تعمد به تحقق بیانیه گام دوم رهبری بتوان افق امیدبخشی را برای آینده انقلاب اسلامی رقم زد.

,

انتهای پیام/

]
عفت‌‌پناه گفت: در رابطه با بحث کمک مؤمنانه از ابتدای سال تاکنون 730 هزار ماسک و 51 هزار پاپوش، 150 بسته بهداشتی، 42 میلیون بسته معیشتی در سطح استان توسط 22 قشر بسیج اقشار تهیه و توزیع‌شده است.