از دستگیری قاتل در صدرا تا پلمب انبار احتکار میلیاردی پیاز در پاسارگاد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس اجتماعی شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرویس اجتماعی شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید., شیرازه,
 
,
توقیف وانت پیکان و کشف 100 کیلو تریاک در داراب
, توقیف وانت پیکان و کشف 100 کیلو تریاک در داراب,
 
,
جانشین فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه وانت پیکان و کشف 100 کیلو تریاک در شهرستان داراب خبر داد. 
,
 
,
سردار یوسف ملک‌زاده، گفت: در راستای مبارزه مستمر با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی منتهی به این شهرستان، به یک خودرو وانت پیکان مظنون و دستور ایست دادند که راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد.
,
 
,
سردار ملک‌زاده افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند خودرو را توقیف و راننده آن را نیز دستگیر کنند.
,
 
,
جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، 100 کیلو تریاک کشف شد، بیان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.
,
 
,
قاتل کمتر از 20 دقیقه در چنگال قانون گرفتار شد
, قاتل کمتر از 20 دقیقه در چنگال قانون گرفتار شد,
 
,
معاون اجتماعی پلیس فارس از دستگیری قاتل در کمتر از 20 دقیقه توسط ماموران انتظامی در شهر صدرا خبر داد.
,
 
,
کاووس محمدی، بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در شهر صدرا به ماموران اعلام شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که در پی مشاجره لفظی بین دو نوجوان 20 و 22 ساله، فرد 20 ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه قاتل 22 ساله بلافاصله از صحنه درگیری متواری شده است، عنوان داشت: ماموران انتظامی سریعا با اجرای طرح مهار و ترفندهای خاص پلیسی موفق شدند در کمتر از 20 دقیقه ضارب را که با یک سواری پراید قصد فرار داشت در یکی از محله‌های شهر صدرا شناسایی و آن را دستگیر کنند.
,
 
,
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: علت اصلی این درگیری مشکلات شخصی بین طرفین بوده است.
,
 
,
سرقت موتورسیکلت در اصفهان و کشف در آباده
, سرقت موتورسیکلت در اصفهان و کشف در آباده,
 
,
فرمانده انتظامی آباده از کشف یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران کلانتری 14 ایزدخواست شهرستان آباده در راستای برخورد قاطع با سارقان و کشف سرقت‌های احتمالی، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا بلاصاحب مشکوک شدند.
,
 
,
خسرو رزمجویی، اظهار داشت : ماموران پس از انجام بررسی‌های کارشناسی و استعلام از سامانه پلیس آگاهی، مطلع شدند که موتورسیکلت یاد شده دارای سابقه سرقت از استان اصفهان می باشد. 
,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد موتورسیکلت خود را به لوازم ایمنی نظیر قفل سوئیچی، قفل فرمان و سایر وسایلی که از حرکت و یا روشن کردن آن توسط سارقان جلوگیری می‌کند و یا حداقل آن را به تأخیر می‌اندازد مجهر کنند.
,
 
,
استفاده و پرواز کوادکوپترو هلی‌شات‌ها در مناطق مسکونی بدون مجوزقانونی ممنوع است
, استفاده و پرواز کوادکوپترو هلی‌شات‌ها در مناطق مسکونی بدون مجوزقانونی ممنوع است,
 
,
فرمانده انتظامی لارستان از کشف و ضبط یک دستگاه هلی شات توسط ماموران کلانتری 13 لطیفی این شهرستان خبر داد. 
,
 
,
داود امجدی، افزود: ماموران کلانتری 13 لطیفی لارستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه هلی‌شات که در حال پرواز بود و از اماکن عمومی در حال فیلمبرداری و عکس برداری بود با تحت پوشش قرار دادن محل فرود، بلافاصله وارد عمل شدند و از مالک آن تقاضای مجوز کردند.
,
 
,
وی با بیان اینکه مالک دستگاه فاقد مجوز پرواز بود، عنوان داشت: با هماهنگی مقام قضائی هلی‌شات مذکور توقیف شد.
,
 
,
امجدی،بیان داشت: پرواز هرگونه شئ پرنده، هلی شات و کوادکوپتر در مناطق مسکونی به دلیل ایجاد مشکلات اجتماعی، امنیتی و روانی که بعضا به همراه فیلمبرداری و عکاسی انجام می‌شود و می‌تواند با پرواز بر روی مراکز حساس و حیاتی مورد سوء استفاده  افراد و دشمنان قرار بگیرد بدون مجوز قانونی ممنوع است و با مالک آن برخورد قاطع می‌شود.
,
 
,
اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی در کوه چنار
, اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی در کوه چنار,
 
,
فرمانده انتظامی کوه چنار از اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد وگفت: در پی استمرار اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، یگان‌های انتظامی این شهرستان با بهره گیری از توان و امکانات موجود و با هماهنگی مقام قضائی به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.
,
 
,
لطف الله محمدی با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها، 9 کیلو انواع مواد مخدر کشف و  25 نفر معتاد و خرده فروش نیز دستگیر شدند، عنوان داشت: در این خصوص 20 منقل خانه که باعث نارضایتی شهروندان شده بود پاکسازی و پلمب شد.
,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است.
,
 
,
دستگیری سارق سابقه دار با 38 فقره سرقت در فراشبند
, دستگیری سارق سابقه دار با 38 فقره سرقت در فراشبند,
 
,
فرمانده انتظامی فراشبند از شناسایی و دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار با 38 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 
,
 
,
کرامت اله برومندی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت منزل وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. 
,
 
,
وی افزود: ماموران کلانتری مرکزی فراشبند با بررسی سرنخ های به جامانده و انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
,
 
,
برومندی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به 38 فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی اعتراف کرد، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.
,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.
,
 
,
پلمب انبار احتکار 3 میلیاردی  پیاز در پاسارگاد
, پلمب انبار احتکار 3 میلیاردی  پیاز در پاسارگاد,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از شناسایی و پلمب یک انبار احتکار پیاز به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد. 
,
 
,
مصطفی توکلی، در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان پاسارگاد در راستای مبارزه با برهم زنندگان نظم اقتصادی، با اقدامات فنی و تخصصی محل احتکار پیاز را در یک انبار شناسایی کردند.
,
 
,
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این انبار موفق شدند 80 تن پیاز  احتکار شده را کشف کنند.
,
 
,
فرمانده انتظامی پاسارگاد با بیان اینکه در این خصوص یک نفر به مراجع قضائی معرفی شد، عنوان داشت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند.
,
 
,
توکلی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس، تاکید کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی مبارزه خواهد کرد.
,
 
,
توقیف 13 میلیارد ریال کالای قاچاق در داراب
, توقیف 13 میلیارد ریال کالای قاچاق در داراب,
 
,
فرمانده انتظامی داراب گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، در یک عملیات ضربتی 2 دستگاه پژو توقیف و در بازرسی از آنها، 13 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.
,
 
,
علیرضا نوشاد، اظهار داشت: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از ورودی‌های این شهرستان، در یک عملیات ضربتی به 2 دستگاه پژو پارس و 405 مظنون و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
,
 
,
نوشاد ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودروها، 3 هزار و 791 پاکت تنباکو میوه‌‌ای خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی را کشف کنند.
,
 
,
فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه در این خصوص 2 نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: ارزش این محموله قاچاق برابر اظهار نظر کارشناسان، 13 میلیارد ریال برآورد شده است.
,
 
,
واژگونی پژو  با 2 کشته
, واژگونی پژو  با 2 کشته,
 
,
رئیس پلیس راه شمالی استان، گفت: بر اثر واژگونی سواری پژو آردی در محور خرم‌بید-صفاشهر، 2 نفر کشته شدند. 
,
 
,
عبدالهاشم دهقانی، بیان کرد: شب گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور خرم‌بید-صفاشهر، به مأموران اعلام شد.
,
 
,
وی ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری پژو آردی با 2 سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن هر 2 نفر بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده‌اند.
,
 
,
رئیس پلیس راه شمالی استان، بیان کرد: کارشناسان نداشتن توجه به جلو از سوی راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کرده اند.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.