بسیج یک ایدئولوژی اصیل در جهان بشریت است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ پاسدار علی دالوند عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیجیان با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری از تمام آزمون‌های سخت با موفقیت بیرون آمده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: بسیج امروز یک سازمان یا یک‌نهاد یا یک شخصیت حقوقی و حقیقی نیست، بلکه این شجره طیبه به برکت خون شهدا شناخته می‌شود، بسیج یک فرهنگ، گفتمان و یک ایدئولوژِی اصیل در جهان بشریت است و حدومرز نمی‌شناسد.

,

فرمانده سپاه ناحیه دلفان عنوان کرد: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بستر فضای مجازی و حقیقی برگزار خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: هم‌زمان با سالروز تشکیل بسیج به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) گردهمایی بسیجیان شهرستان دلفان هم‌زمان با سراسر کشور به‌صورت مجازی و با شعار «بسیج، پیشرو خدمت، امیدآفرین» همراه با استماع بیانات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای برگزار می‌شود.

,

دالوند عنوان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستان باهدف پیشگیری و فرهنگ‌سازی در هفته بسیج انجام خواهد شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه دلفان بیان داشت: برگزاری ایست و بازرسی نمادین پنجم آذرماه در سطح همه محلات با حضور بسیجیان از برنامه‌های است که در این هفته برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
دالوند با اشاره به اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در دلفان گفت: بسیج یک ایدئولوژی اصیل در جهان بشریت است.