بیش از ۱۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، سجاد راحت‌طلب در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج بنا به مقتضیات زمانه ماموریت های مختلفی را برعهده گرفته و بر عهده خواهد گرفت و این هم را هم در میدان عمل ثابت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
 
,
وی با بیان اینکه امروز کشور ما نیازمند تفکر انقلابی است، گفت: بسیج در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در میدان های مختلف چه جان فشانی هایی کرد و به درستی که اگر بسیج شکل نگرفته بود معلوم نبود سرنوشت انقلاب چه میشد.
,
 
,
فرمانده سپاه زرین‌دشت با اشاره به اینکه بسیج همزاد انقلاب است و برخاسته از مردم، افزود: بسیج همه فتنه ها را با یک اشاره رهبر معظم انقلاب خنثی کرده است و در میدان جنگ اقتصادی و بحران کرونا دوشادوش مردم و همراه با دیگر دستگاه‌های متولی به یاری نیازمندان شتافته است.
,
 
,
 راحت طلب با تاکید بر رعایت پروتکل هایی بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برنامه های بسیج گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته امسال نیز همچون سالهای گذشته هفته بسیج، این شجره طیبه را گرامی میداریم.
,
 
,
فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت در تشریح برنامه‌ای هفته بسیج گفت: دیدار بسیجیان و رزمندگان با امام جمعه و مدافعان سلامت، برنامه نذر خون، تجلیل از بسیجیان نمونه در عرصه های مختلف، رزمایش پدافند زیستی، افتتاح نمازخانه و سالن جلسات بسیج دانش آموزی، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری و علمی، دیدار با خانواده معزز شهدا، بسیجیان دفاع مقدس و مدافعان حرم،برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی، اردوهای پر خیر و برکت و اثر گذار جهادی، رزمایش کمک مومنانه ، غباروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، طرح تامین جهیزیه برای زوج های نیازمند و توزیع بسته های لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند از جمله برنامه هایی است که انشالله برگزار خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
فرمانده سپاه زرین‌دشت از برگزاری بیش از ۱۷۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.