10 پایگاه ورزش روستایی به مناسبت هفته بسیج در استان زنجان تجهیز می‌شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طیب امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طی تفاهمنامه بین سازمان بسیج ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان مقرر بود سازمان بسیج ورزشکاران امسال 70 خانه ورزش روستایی را تجهیز کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه 10 پایگاه در هفته تربیت‌بدنی تجهیز شد، خاطرنشان کرد: 10 پایگاه در هفته بسیج و 50 پایگاه دیگر نیز در دهه فجر امسال تجهیز خواهند شد.

,

امیری در خصوص سایر برنامه‌های بسیج ورزشکاران استان در هفته بسیج گفت: برنامه‌های زیادی برای این هفته داتشیم که متاسفانه بسیاری از آن‌ها تحت تاثیر کرونا لغو شد.

,

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان اظهار داشت: طی هماهنگی با اداره کل انتقال خون استان، 40 نفر از ورزشکاران و مربیان بسیجی و حلقه‌های صالحین در روز پنجشنبه هفته جاری با حضور در پایگاه‌های انتقال خون سطح استان نسبت به اهدای خون اقدام خواهند کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: حضور پزشک، ماما و داروساز در 2 روستا و ارائه خدمات به روستاییان، برگزاری مسابقه‌های «سلام بر ابراهیم(ع)» و پینت‌بال، تجلیل از بسیجیان ورزشکاری که در دفاع مقدس حضور داشتند، کوهنوردی ورزشکاران بسیجی، پخش مستند «حال استمراری» از شبکه اشراق شامل عملکرد سازمان بسیج ورزشکاران در یک سال گذشته و توزیع 1000 عدد ماسک نیز از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج ورزشکاران استان در هفته بسیج است.

,

امیری با اشاره به برگزاری جلسه نهضت روشنگری و گفتمان‌سازی، تصریح کرد: در صورت صدور مجوز از سوی ستاد کرونا این جلسه در روز دوشنبه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

,

وی افزود: مجموعه‌های ورزشی در سطح استان، بزرگ بوده و قابلیت استقرار افراد به فاصله 4 متر از یکدیگر وجود دارد اما اگر ستاد کرونا اجازه ندهد، نهضت روشنگری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

,

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان، کمک مومنانه را برنامه بعدی این سازمان بیان کرد و گفت: 50 عدد کارت هدیه 300 هزار تومانی تهیه و در بین جامعه هدف، توزیع خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه تمام برنامه‌ها در سطح استان برگزار خواهند شد، اظهار داشت: فقط اهدای خون در شهرستان‌هایی خواهد بود که پایگاه انتقال خون دارند.

,

امیری با بیان اینکه بسیاری از برنامه‌های ورزشی و بسیج ورزشکاران تحت تاثیر ویروس منحوس کرونا تعطیل شده است، خاطرنشان کرد: رژه موتورسواری و بسیاری از برنامه‌های دیگر جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج 10 پایگاه ورزش روستایی در استان زنجان تجهیز می‌شوند.