مسابقه کتابخوانی کتاب «آفتاب حصار» در البرز برگزار می‌شود/ اثری که تاریخ شفاهی حضور امام خمینی(ره) در کرج روایت می‌کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حوزه هنری استان البرز مسابقه کتابخوانی تاریخ شفاهی حضور امام خمینی(ره) در کرج با عنوان «آفتاب حصار» را برگزار می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی این حوزه ضمن اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: حوزه هنری استان البرز و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز با همکاری انتشارات سوره مهر و پژوهش‌سرای دانش آموزی کوثر اداره کل آموزش و پرورش البرز مسابقه کتابخوانی کتاب «آفتاب حصار» را برگزار می کند.

, تیتریک, .,

خسرو عباسی ادامه داد: کتاب «آفتاب حصار» تاریخ شفاهی حضور امام خمینی(ره) در کرج طی سالهای ۳۹ الی ۴۱ می باشد که به حضور امام و یارانشان در شهر کرج و اوضاع سیاسی این شهر در زمان حضور ایشان و فعالیتهای انقلابی مردم کرج در اسناد ساواک و خاطرات اهالی حصار کرج به همراه تصاویری از عکس‌ها و سندها می پردازد. این کتاب به قلم سعیده محرمی و سمیر کتف توسط حوزه هنری البرز به نگارش درآمده و در سال ۱۳۹۲ توسط انتشارات سوره مهر در ۱۵۰۰ نسخه منتشر شده است.

,

وی افزود: این کتاب در قطع رقعی و در 176 صفحه است که به سفارش معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با طرح جلد و صفحه آرایی شیما گیلانی تدوین شده است.

,
, ,

این مسئول تصریح کرد: در بخش بعد اشاره‌ای کوتاه به استان البرز و موقعیت آن نموده است و در بخش های بعدی حضور امام و یارانشان در کرج و اوضاع سیاسی کرج در زمان حضور امام‌، فعالیت‌های انقلابی مردم کرج در اسناد ساواک، خاطرات اهالی حصار کرج از حضور امام و در بخش پایانی کتاب تصاویری از عکس ها و سندها می باشد.

,

زمان این مسابقه کتابخوانی ۲۷ آبان لغایت ۲۷ دی ماه و اختتامیه آن دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۳۹۹می باشد که به برگزیدگان ۳۰ جایزه نقدی و هدیه فرهنگی اهدا می‌شود.

, .,

علاقمندان جهت مطالعه کتاب و شرکت در این مسابقه می توانند به سایت Samakpl.ir و Soremehr.ir مراجعه نمایند.

, Samakpl.ir, Soremehr.ir,

 

,

انتهای پیام/

]
حوزه هنری استان البرز مسابقه کتابخوانی تاریخ شفاهی حضور امام خمینی(ره) در کرج با عنوان «آفتاب حصار» را برگزار می‌کند.