سپیدرود باید به جایگاه واقعی خود یعنی لیگ برتر راه‌ پیدا کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی آقازاده امروز در گفتگو با خبرنگار 8دی، با اشاره به مشکلات تیم سپیدرود گیلان اظهار کرد: در سال‌های اخیر مشکلات مالی فراوانی متوجه باشگاه سپیدرود و داماش گیلان بوده که روند کار این دو باشگاه ورزشی را با اشکال روبرو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

وی باشگاه سپیدرود گیلان را میراث و افتخار استان دانست و گفت: این باشگاه که سمبل و فرهنگ ورزش گیلان است لذا  تلاش مستمر برای کاهش مشکلات باشگاه در دستور کار نمایندگان قرار دارد تا سپیدرود به جایگاه اصلی خود یعنی لیگ برتر برسد.

,

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش نمایندگان و مسئولان استانی برای پیشبرد اهداف ورزشی استان و کاهش مشکلات باشگاه های ورزشی از جمله سپیدرود تصریح کرد: پشتیبانی مالی، تلاش برای بهبود زیرساخت های ورزشی از جمله ورزشگاه عضدی و استمرار پشتیبانی در دستور کار نمایندگان شهرستان و مسئولان استانی قرار دارد تا با پیگیری های مداوم، مشکلات ورزشی استان از جمله باشگاه سپیدرود به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند.

,

آقازاده با تاکید بر انگیزه استاندار گیلان و مدیر سازمان ورزش و جوانان برای بهبود حال ورزش استان از جمله باشگاه سپیدرود و داماش گفت: همه در تلاش هستند تا تیم های ورزشی از جمله سپیدرود گیلان به جایگاه واقعی خود یعنی لیگ برتر برسد و روند فعالیت ورزشی به طور ویژه و مداوم از سر گرفته شود.

,

انتهای پیام/

]
سید علی آقازاده با اشاره به تلاش نمایندگان و مسئولان استانی برای پیشبرد اهداف ورزشی استان و کاهش مشکلات باشگاه های ورزشی از جمله سپیدرود گفت: باشگاه ورزشی سپیدرود سمبل و فرهنگ ورزش گیلان است لذا تلاش مستمر برای کاهش مشکلات باشگاه در دستور کار نمایندگان قرار دارد.