نویسنده لنده‌ای کتاب خود را به شهید سلیمانی اهدا کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، در سومین روز از هفته بسیج و با حضور مسئولان و هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر مراسم رونمایی از کتاب قلب های زنگار زده به نویسندگی احمدعلی کریمی زاده در حسینیه ثارالله برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
روح اله ویسی در این مراسم با گرامیداشت و تبریک هفته بسیج  بسیج گفت: کتاب یکی از بسترهای لازم برای ارتقای سطح آگاهی در جامعه است که کتاب هایی که معرفی کننده فرهنگ دفاع مقدس هستند باید مورد توجه قرار گیرد.
,

وی افزود:نشرو تعالی فرهنگ کتاب خوانی یکی از مهمترین کارهای است که باید در جامعه تعمیق پیدا کند تا مسیر روشنگری و تعالی جامعه تحقق پیدا کند.
,
,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: توجه به نویسندگان و مؤلفین کتاب یکی از نیازهای مهم برای جامعه است که امیدواریم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت خود از نویسندگان و مؤلفین بتواند راه را برای پویایی فرهنگ کتاب یاری کند.
,
,

در ادامه نویسنده کتاب قلب های زنگار زده گفت: این کتاب در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس با گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مرحوم سردار نوذر قدیمی یا شد.
,
,

وی افزود:اگر از نویسندگان ما حمایت نمی کنید حداقل تسهیلات با سود کم در اختیار نویسندگان قرار دهید تا بتوانیم نسبت به چاپ آثار خود از لحاظ مالی مشکلی نداشته باشیم.
,
,

احمدعلی کریمی زاده تصریح کرد: باید ادارات فرهنگی نسبت به حمایت از نویسندگان و در خرید کتاب نویسندگان  یک اهتمام جدی به خرج دهند.
,
,

وی تاکیدکرد: این کتاب در زمینه بازیگری و نمایش نامه نویسی است که فرصتی برای معرفی فرهنگ دفاع مقدس است.
,
,

مسول کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنده گفت: این دومین کتاب در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس است که توسط مسول کانون بسیج هنرمندان به چاپ رسیده است.
,
,

انتهای پیام/
,
,
 
]
آئین رونمایی از کتاب «قلب‌های زنگارزده» در هفته بسیج نوشته "احمد علی کریمی‌زاده"، با حضور مسئولان در حالی رونمایی شد که این کتاب به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و زنده یاد مدافع حرم "نوذر قدیمی" تقدیم شد.