187 حادثه دیده در خراسان‌جنوبی امداد رسانی شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدرضا رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث یک ماه گذشته بیان کرد: طی یک ماه گذشته نیروهای هلال احمر به ۸۱ مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

وی افزود: ۶۲ مورد از خدمات امدادی در حوادث جاده‌ای، ۱۱ مورد در حوادث شهری، هفت مورد در حوادث کوهستان و یک مورد در حوادث سیل و آبگرفتگی ارائه شده است.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با بیان این‌که بیشترین حوادث به ترتیب با ۱۳ مورد حادثه مربوط به قاین بوده، بیان کرد: شهرستان‌های نهبندان با ۱۲ مورد حادثه و بیرجند با ۱۱ مورد بیشترین حوادث را پس از قاین داشته اند.  

,

رضایی با بیان این‌که در مأموریت‌های ماه گذشته به ۱۸۷ حادثه دیده امدادرسانی شده، افزود: ۱۵۶ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، ۲۰ نفر در حوادث شهری و ۱۱ نفر در حوادث کوهستان خدمات گرفته‌اند.

,

وی اظهار کرد: ۲۹۰ نیروی هلال احمر در قالب ۱۲۰ تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشتند  و ۱۲۰ خودرو امدادی شامل ۷۴ دستگاه آمبولانس و ۴۶ خودروی نجات در این حوادث به کارگیری شده است.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: طی ماه گذشته چهار سورتی پرواز برای نجات یک حادثه دیده در ارتفاعات میغان طبس انجام شده است.

,

رضایی ۱۵ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر طی یک ماه گذشته خبر داد و افزود: با توجه به گستردگی شیوع کرونا، از شهروندان خواستاریم از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کنند از رانندگان نیز درخواست می‌شود در صورت سفرهای ضروری، ضمن رعایت کامل نکات راهنمایی و رانندگی، در مسیرها با سرعت مطمئنه حرکت کرده و مراقبت لازم را داشته باشند.

,

وی اظهار کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته یا به نزدیک ترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با بیان این‌که در مأموریت‌های ماه گذشته به ۱۸۷ حادثه دیده امدادرسانی شده، گفت: ۱۵۶ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، ۲۰ نفر در حوادث شهری و ۱۱ نفر در حوادث کوهستان خدمات گرفته‌اند.