اجرای 180 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان برخوار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد شفیعی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با تبریک هفته بسیج به بسیجیان، خانواده شهدا و ایثارگران، در خصوص برنامه های هفته بسیج در شهرستان برخوار گفت: هفته بسیج امسال با شعار «بسیج، پیشرو خدمت و امید آفرینی» آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: با توجه به شرایطی که در حال حاضر بر جامعه حاکم است و با محدودیت های کرونایی مواجه هستیم، هفته بسیج امسال ۱۸۰ برنامه که اکثرا در بستر فضای مجازی و یا نهضت خدمت رسانی در قرارگاه های حافظان سلامت محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی هست برگزار می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار همچنین اظهار کرد: ۲۵ قرارگاه حافظان سلامت محله محور در شهرستان برخوار وجود دارد که با محوریت مساجد و پایگاه های بسیج اقدام به فعالیت های مختلفی در جهت کمک به مردم در شرایط خاص کنونی می کنند.

,

سرهنگ شفیعی مهمترین برنامه های هفته بسیج امسال در شهرستان برخوار را به دو دسته «سلامت محور» و «فرهنگی» تقسیم کرد و گفت: در بخش سلامت محور توزیع بسته های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین آحاد جامعه از جمله نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، آموزش چهره به چهره مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا، کمک به بیماران کرونایی با استفاده از ظرفیت های بسیجیان،همکاری با شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت غربالگری مردم همانند اوایل سال در قالب قرارگاه های حافظان سلامت محله، آذین بندی و فضاسازی پایگاه های بسیج و سطح شهر به تصاویر و تمثال شهدا، راه اندازی کارگاه های تولید ماسک، برگزاری رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله در قالب قرارگاه حافظان سلامت محله و ویزیت رایگان شهروندان از جمله اقدامات است.

,

وی ادامه داد: در بخش فرهنگی، توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، برگزاری مسابقات کتاب خوانی با موضوع شهدای مدافع حرم و گام دوم انقلاب اسلامی، فراخوان مقاله نویسی با موضوع مکتبت حاج قاسم، بالا بردن معنویت مردم با تکیه بر دعای هفتم صحیفه سجادیه که توسط رهبر انقلاب هم توصیه شده،عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدا که پایگاه محور و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز به صورت مجازی، اعطای تسهیلات و وام در قرض الحسنه های پایگاه های بسیج، تجلیل از پیشکسوتان بسیجی و برگزاری راهیان نور مجازی از جمله اقدامات است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار همچنین از مردم خواست تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ماندن در خانه تا حد امکان، باری از دوش کادر درمان برداشته و در جهت کنترل شدن این ویروس منحوس به دستگاه های مرتبطی که اکنون درگیر اعمال محدودیت ها برای سلامتی ما هستند کمک کنیم.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار به تشریح برنامه های هفته بسیج امسال در شهرستان پرداخت و افزود: ۱۸۰ برنامه اجرا خواهد شد.