اجرای طرح شیفت ایثار به مناسبت هفته بسیج در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در قشر کارگری اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از 10 هزار بسته معیشتی، تامین و توزیع شده و در هفته بسیج نیز 50 بسته معیشتی، تهیه و در بین کارگران آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگانی از بسیج کارگری در جشنواره ایده و ابتکارات تولیدگران حضور داشتند، خاطرنشان کرد: کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی با موضوع سبک زندگی اسلامی نیز قرار است در 6 حوزه برگزار شود.

,

احمدی افزود: به دلیل محدودیت‌های کرونایی این کارگاه‌ها در داخل واحدهای تولیدی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و در زمان بسیار محدود برگزار می‌شود.

,

رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان از حضور سفیران تولید در بستر فضای مجازی خبر داد و گفت: مدیران واحدهای تولیدی با هماهنگی آموزش و پرورش در بستر شبکه شاد، توضیحاتی با موضوع حمایت و استفاده از کالای ایرانی برای دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها ارائه می‌دهند.

,

وی اظهار داشت: این برنامه روز گذشته برای دانش‌آموزان و اولیای مدرسه متوسطه فرزانگان خرمدره برگزار شد که مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خرمدره، توضیحاتی به صورت آنلاین ارائه داد و این برنامه برای تمام شهرستان‌ها اجرا خواهد شد.

,

احمدی خاطرنشان کرد: همایشی نیز روز سه‌شنبه (4 آذر) به صورت ویدئوکنفرانس برای عملیاتی کردن طرح شهید برونسی (طرح حمایت از کالای ایرانی) برگزار می‌شود.

,

وی یادآور شد: سازمان بسیج کارگری استان زنجان حدود 7 هزار نفر عضو دارد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان با بیان اینکه شیفت ایثار به مناسبت هفته بسیج مختص این قشر اجرا می‌شود، گفت: کارگران در خارج از وقت کاری به مدت چند ساعت به صورت اضافه، فعالیت می‌کنند که طبق هماهنگی‌های انجام‌شده، درآمد حاصل از این کار به تهیه کمک‌های مومنانه اختصاص می‌یابد.