مرکز فرهنگی دفاع مقدس بوشهر باید نماد مقاومت باشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در آیینی با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری استان بوشهر، عملیات اجرایی باغ موزه دفاع مقدس استان بوشهر آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی‌ دریایی سپاه پاسداران امروز در آئین کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بوشهر، گفت: در هفته بسیج قرار داریم که تفکر بسیجی را به همه بسییجیان تبریک می‌گویم. امروز بسیج در همه صحنه‌های مختلف حضور دارد و ما در مقابل ۲۰۲۱ شهید استان بوشهر سر خم می‌کنیم.

,

, ,

‌فرمانده نیروی‌ دریایی سپاه پاسداران اظهار کرد: استان بوشهر به جهت اینکه در سه جبهه استعمار، استکبار و نو استکبار یعنی رژیم بعث شهید داده است، دارای ویژگی‌های خاصی نسبت به سایر استانهای کشور است. رئیسعلی دلواری و دلیران تنگستان در مبارزه با استعمار پیر انگلیس مردانه ایستادند، این ایستادگی تا دوران دفاع مقدس در روحیه تمام مردم استان بوشهر ادامه داش و همچنان ادامه دارد که آخرین بار منجر به دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلییج فارس شد.

,

, ,

تنگسیری افزود: استان بوشهر دارای ظرفیت و شرایط خاصی در حوزه مقاومت است که با ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس، باید آنها برای نسل جوان بازخوانی شود و تا زنده هستیم، دست به دست هم دهیم و شهدا را معرفی کنیم.

,

فرمانده نیروی‌ دریایی سپاه پاسداران عنوان کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس متعلق به همه مردم است. باید در مرکز فرهنگی دفاع مقدس به رشادت رئیسعلی دلواری، شهید نادر مهدوی و نقش شرکت نفت در دفاع مقدس و سایر حماسه‌های مردم استان بوشهر بیان شود.

,

, ,

باید باغ موزه دفاع مقدس در شان شهدا باشد

, باید باغ موزه دفاع مقدس در شان شهدا باشد,

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بای باغ موزه دفاع مقدس بوشهر باید در خور شان مردم، شهدا و رشادت های مردم استان بوشهر احداث شود.

,

, ,

گراوند گفت: مکان فعلی به عنوان محل نمادین آغاز عملیات اجرایی باغ موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شده و مقرر شده مکان جدیدی در نزدیکی همین مکان برای محل احداث اصلی باغ موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده نیرویی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت و شرایط خاصی در حوزه مقاومت است که با ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس، باید آنها را برای نسل جوان بازخوانی کرد و تا زنده هستیم، دست به دست هم دهیم و شهدا را معرفی کنیم.