تهیه 40 هزار بسته بهداشتی برای توزیع در پایگاه سلامت محله محور سطح استان اصفهان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدهادی انوری در گفت و گو خبرنگار صاحب نیوز در خصوص هفته بسیج اظهار کرد: مدل فعالیت های بسیج دانشجویی، نقش آفرینی در عرصه های متخلف جامعه و مسئله محوری برای حل مسائل متخلف جامعه است، اکثر برنامه های بسیج دانشجویی به صورت حل مسئله محور رقم می خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: این روزها سلامت کشور و دنیا به دلیل کرونا مورد لطمه قرار گرفته و به عنوان یک مسئله جدی در سطح جامعه مطرح است به دنبال آن اتافاقات فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی رقم می خورد.

,

وی افزود: زمانی که چنین بحران هایی ایجاد می شود، یکی از رسالت های اصلی ما کمک به حل این مسئله و کمک به بانیان و افرادی است که برای حل این مسئله تلاش می کنند.

,

انوری با توضیح اینکه راه اندازی کمیته دانشجویی قرارگاه حاج قاسم سلیمانی حافظان سلامت یکی از اقدامات خوب و تأثیرگذار در این زمینه است، بیان کرد: این قرارگاه با تشکیل کمیته های مختلف برای حل مسائل مختلف کمک می کند که اقدامات خوب و ارزنده ای داشته است، برنامه های مانند تهیه و توزیع کمک مومنانه و بسته های بهداشتی برنامه ریزی و در حال انجام است.

,

وی اضافه کرد: 40 هزار بسته بهداشتی تهیه شده و قرار است که در پایگاه سلامت محله محور توزیع شود؛ اقدامات خدماتی و درمانی، برنامه دیگر بسیج دانشجویی است که گروه های جهادی پزشکی در مناطق کم برخوردار حضور پیدا کرده و به افراد نیازمند خدمات پزشکی و پیراپزشکی ارائه می دهند.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان با بیان اینکه بسیجیان دانشجو سطح استان در حوزه مطالبه گری هم فعالیت انجام می دهند، خاطر نشان کرد: در این ایامی که شرایط به دلیل وضعیت حاد کرونا حساس تر شده است، مراکز پرخطر و فروشگاه ها را رصد و جمع بندی ها را به مراجع مربوطه ارسال می کنیم تا تصمیم گیری های لازم اخذ شود.

,

وی گفت: کمیته های مختلف، کمک به عدالت آموزشی و کمک به دانش آموزان و دانشجویانی که مناطقی محروم از تحصیل باز ماندند را در دستور کار قرار داده و از ظرفیت های آموزشی در این عرصه استفاده می کنند.

,

انوری با توضیح اینکه اقدامات علمی خوبی در این زمینه توسط پژوهشکده های بسیج دانشجویی برای مقابله با این ویروس انجام می شود، تأکید کرد: پژوهشکده های مختلف در دانشگاه ها در حال انجام آزمایش هستند و موفق شدند در حوزه ساخت محلول های ضدعفونی با هزینه پایین و ترکیبات غیر الکلی نقش مؤثری داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی با اقدامات علمی و ابتکاری مختلفی به ریشه کن کردن کرونا کمک می کنند، گفت: استان اصفهان در حوزه علمی و پژوهشکده های علمی هم فعال است و هم حرف برای گفتن دارد؛ در حوزه تولید محتوای رسانه ای برای مقابله با کرونا ایفای نقش خوبی دارند.

,

انتهای پیام/

]
مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: 40 هزار بسته بهداشتی تهیه شده و قرار است که در پایگاه سلامت محله محور توزیع شود؛ اقدامات خدماتی و درمانی، برنامه دیگر بسیج دانشجویی است که گروه های جهادی پزشکی در مناطق کم برخوردار حضور پیدا کرده و به افراد نیازمند خدمات پزشکی و پیراپزشکی ارائه می دهند.