بسیج یادگار ارزشمند امام، برای فرزندان انقلاب است/خدمت فرهنگیان جهادگر در طرح های "معلم مستقر" و "لبخند رضایت"
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طیب فریادرس، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، هفته بسیج را هفته ای بسیار پر برکت خواند و گفت: در این هفته بسیاری از سازندگی ها، جهادها، مساعدت ها و فداکاری ها آغاز شده وپا گرفته است. سازمان بسیج یادگار امام راحل (ره) برای نسل انقلاب و نسل های بعد از آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه اگر بسیج نبود انقلاب اسلامی به قطع در بسیاری از گذرگاه های سخت دچار مشکل می شد ادامه داد: این بسیجی شدن و وحدت مردم برای پیشبرد کارها بوده و هست که انقلاب را تا به این نقطه به سلامت رسانده. امروز هم برای پیش برد اهداف انقلاب این تنها تفکر بسیجی است که راه عبور از مسیر های سخت را فراهم می کند.

,

بسیج از دفاع مقدس تا مقابله با کرونا در حال خدمت تاثیر گذار

, بسیج از دفاع مقدس تا مقابله با کرونا در حال خدمت تاثیر گذار, بسیج از دفاع مقدس تا مقابله با کرونا در حال خدمت تاثیر گذار,

فریادرس با تاکید بر نقش بسیج در دفاع مقدس خاطر نشان کرد: اگر ساختار بسیجی مردم انقلابی نبود شکست در جنگ تحمیلی حتمی بود در آن زمان ارتش کشور از هم پاشیده بود و سپاه سازمان یافته ای برای جنگ با متجاوز خارجی نداشتیم. همچنین در مواجهه بافتنه های مختلف داخلی و خارجی که در طول 40 سال بر انقلاب اسلامی گذشته است بسیج از کمک حالان اصلی انقلاب بوده و هست.

,

وی با اشاره به اینکه هرکجا دست یاری رسان بسیجیان فعال باشد قادر به حل مشکلات هستیم گفت: امروز اگر در اقتصاد مشکل داریم راه حلش ورود خود مردم و یک بسیج عمومی برای حل مشکل است. در همین موضوع کرونا، تلاش چشم گیر و بسیجی وار مردم برای مقابله با خطر شیوع و حرکت مردمی برای کمک به مستمندان در طرح شکوهمند کمک مومنانه توانست تاثیر بسیار عمیقی بر سلامت مردم و روحیه جامعه داشته باشد.

,

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان در خصوص برنامه های درنظر گرفته شده به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج عنوان کرد: برنامه های امسال هفته بسیج در بخش فرهنگیان به دلیل برخورد با شیوع بیماری کرونا و به خصوص مصادف شدن با طرح 2 هفته اعمال محدودیت ها غالبا به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی شکل گرفته و معطوف به برنامه های میان مدت و بلندمدت این ارگان است.

,

وی ادامه داد: در حیطه فضای آموزش مرحله اول دوره ولایت فرهنگیان در حال ارائه است در این هفته هم این طرح ادامه خواهد داشت. همچنین موضوع رزمایش جهاد آموزشی است که از مهرماه و در قالب طرح معلم آینده ساز و تحت عنوان معلم مستقر آغاز شده و ادامه دارد.

,

تجلیل از معلمان سخت کوش در دوران کرونا از برنامه های هفته بسیج

, تجلیل از معلمان سخت کوش در دوران کرونا از برنامه های هفته بسیج, تجلیل از معلمان سخت کوش در دوران کرونا از برنامه های هفته بسیج,

فریاد رس با اشاره به زحمات زیاد و مدت زمان طولانی آموزگاران و دبیران در این روزها برنامه بعدی را تجلیل از معلمان بسیجی خواند و افزود: معلمان و دبیران امروز زحماتشان بسیار بیشتر از دوران کروناست چون وقت بیشتری باید صرف تولید محتوا و پاسخ گویی به پرسش های دانش آموزان صرف کنند. تقدیر از تلاش های این معلمان که شب و روز نمی شناسد وظیفه ی ماست.

,

وی با بیان اینکه موضوع بعدی تجلیل از گروه های جهادی است ادامه داد: در این طرح ما تقریبا از 22 گروه جهادی سازماندهی شده تجلیل خواهیم کرد. بسیار جالب توجه است که قبل از دوران شیوع کرونا ما در بسیج فرهنگیان 3 یا 4 گروه جهادی بیشتر نداشتیم اما بعد از رویارویی با این بیماری تعداد گروه های جهادگر به 22 عدد رسیده که همدلی و وحدت بسیجی مردم ایران را در مواجه با موقعیت های کلیدی و دشوار نشان می دهد.

,

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان با بیان اینکه این گروه های جهادی هم در عرصه کمک های مومنانه در حال تلاش هستند و هم در عرصه جهاد آموزشی تصریح کرد: آموزگاران بسیجی در قالب طرح "معلم مستقر" دانش آموزانی که گوشی های هوشمند یا دست رسی به اینترنت یا شبکه های اجتماعی ندارند را تحت پوشش خود قرار می دهند. در زمانی که شرایط بهتر است به صورت حضوری و زمانی که شرایط حاد است در قالب تحویل بسته های محتوایی، مشاوره ها با والدین دانش آموزان و حتی آموزش تلفنی کمک می کنند.

,

طرح لبخند رضایت بسیج یاری گر خانواده های کم بضاعت در دوران کرونا

, طرح لبخند رضایت بسیج یاری گر خانواده های کم بضاعت در دوران کرونا, طرح لبخند رضایت بسیج یاری گر خانواده های کم بضاعت در دوران کرونا,

وی با اشاره به طرح لبخند رضایت گفت: این طرح تلاش می کند به خانواده های دانش آموزان کم توان که در این وضعیت امکان استفاده از برنامه های مجازی را ندارند از نظر مالی یاری رسانی کند. این پویش تا به حال قریب به 350 میلیون برای تهیه گوشی های هوشمند هزینه کرده و اکنون همت بر تهیه بسته های محتوایی رزمایش جهادی ما درقالب طرح معلم مستقراست.

,

فریاد رس در پایان به برگزاری جشنواره تمدن سازان که در حال حاضر جریان دارد اشاره کرد و افزود: جشنواره فرهنگی هنری تمدن سازان نیز یکی از برنامه هایی است که در ماه های آتی برگزار می شود ثبت نام متقاضیان شرکت در این جشنواره از15 آبان ماه آغاز شده و تا 25 آذر ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
طیب فریادرس با بیان اینکه هفته بسیج هفته ی ایثار گری ها و مجاهدت هاست است گفت: سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان برای هفته بسیج برنامه تجلیل از فرهنگیان بسیجی و جهاد گر و طرح لبخند رضایت را تدارک دیده است.