مقصر اصلی وضعیت کنونی اقتصاد کشور برخی غرب گرایان داخلی هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر ملت فهیم و نجیب ایران زیر فشارهای سخت معیشتی و اقتصادی قرار دارند که مقصر اصلی این وضعیت برخی غرب گرایان داخلی هستند که موجب شدند تا وضعیت معیشتی مردم در شرایط سختی قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه اینکه عده‌ای مذاکره با آمریکا را حلال مشکلات نظام اسلامی می‌دانند در حالی که در هفت سال و در جریان برجام تجربه سختی به دست آمد، افزود: نتیجه مذاکره با آمریکا افزایش قیمت دلار از 3 هزار تومان به 30 هزار تومان بود.
,
 
,
نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هنگامی که مردم مشاهده می‌کنند حرکت به سمت مذاکره، کوتاه آمدن و امتیاز دادن وضعیت اقتصادی را بهتر نمی‌کند و بلکه نسبت به گذشته وضعیت بدتری حاصل می‌شود، می‌دانند که تفاوتی بین اوباما، ترامپ موطلایی و بایدن مو سفید وجود ندارد.
,
 
,
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بایدن معمار بسیاری از اقدامات ضد ایرانی در نظام آمریکا است، افزود: تیم وی نیز جزو معماران اینگونه اقدامات علیه نظام جمهوری اسلامی بوده و با مطالعه اندکی می‌توان به این نتیجه رسید.
,
 
,
حجت‌الاسلام شجاعی بیان داشت: تعجب از کسانی است که بایدن و تیم او را راه حلی برای گشایش اقتصادی برای کشور دانسته و بازهم و آدرس غلط به مردم می‌دهند.
,
 
,
وی با بیان اینکه مردم ایران با این تجربه سنگین برجام و مذاکره با آمریکا فریب این آدرس غلط را نخواهند خورد، افزود: مردم می‌دانند حرکت به سمت مذاکره یک دهه کشور را به عقبتر خواهد بود و امکان دارد با چنین شرایطی دلار با مذاکره مجدد طی سال‌های آتی به 300 هزار تومان برسد.
,
 
,
نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیانات دیروز مقام معظم رهبری ناشی از این تجربه سنگین بود و مردم می‌دانند با مذاکره با آمریکا مشکلی از نظام اسلامی حل نخواهد شد، ادامه داد: رفتارغربگرایان اینگونه هست که هر رفتاری غرب با ما انجام دهد، باز هم پرچم غرب را بالا خواهند برد و اگر در تعامل مجدد، قیمت دلار به 300 تومان هم برسد بازهم مردم را به غرب دعوت می‌کنند که اینگونه افراد را مردم ایران به خوبی شناخته‌اند.
,
 
,
نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عده‌ای در نظام اسلامی دیدگاه ساده‌ای داشته و به مسئله ساده و سطحی نگاه می‌کنند و فکر می‌کنند که ترامپ با سختگیری و قساوت با ایران رفتار کرد و بایدن می‌تواند نرم تر رفتار کند.
,
 
,
حجت‌الاسلام شجاعی خاطرنشان کرد: با مطالعه اقدامات بایدن علیه نظام اسلامی می توان متوجه شد که فرقی بین ترامپ و بایدن وجود ندارد و آمریکا دشمن ما است و جز به نابودی ما به چیز دیگری فکر نمی‌کند و راضی نمی‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
حجت‌الاسلام حسن شجاعی، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: مقصر اصلی وضعیت کنونی اقتصاد کشور برخی غرب گرایان داخلی و آمریکا است.